Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Ούτε καν οι επαγγελματίες οδηγοί του ΟΑΣΑ …


Το πράγμα έχει παραγίνει. Οι αρμόδιοι βέβαια δεν έχουν εντοπίσει το πρόβλημα μια και ποτέ δεν βγαίνουν από το γραφείο τους και προφανώς δεν διαβάζουν τα παράπονα των πολιτών, ως κακοήθειες.

Δεν έχουμε δει επαγγελματία οδηγό του ΟΑΣΑ να σταματάει το λεωφορείο σε πινακίδα STOP. Κοιτούν δεξιά αριστερά, ίσως κόβουν και ταχύτητα και εφόσον διαπιστώσουν ότι προηγούνται χρονικώς άλλων οχημάτων ή δεν υπάρχει άλλο όχημα, συνεχίζουν απτόητοι το δρομολόγιό τους, χωρίς καν αλλάξουν ταχύτητα.

Από ότι όμως ξέρουμε ο ΚΟΚ επιβάλλει την πλήρη στάση του οχήματος και το ξεκίνημα με πρώτη ταχύτητα.

Αυτά βέβαια δεν ισχύουν για τους μάγκες οδηγούς του ΟΑΣΑ, όπως και για τους περισσότερους των άλλων οδηγών.

Ακούν οι αρμόδιοι; Ακούει η Τροχαία, Ακούει η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη; Ακούν οι κκ. εισαγγελείς;

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν να σου πω ότι οι αρμόδιοι κι έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και από το γραφείο τους βγαίνουν για να πάνε καμιά βόλτα . Κακοήθη δεν σε είπε κανείς και δεν θα μπορούσε να σε πει από τι στιγμή που αυτό που περιγράφεις ισχύει , αν και όχι σε στο βαθμό που του αποδίδεις . Απόδειξη αυτού που λέω είναι ότι αν ίσχυε αυτό , θα υπήρχαν πολλοί νεκροί και ακόμα περισσότεροι τραυματίες .Όμως τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν το αντίθετο των λεγόμενων σου . Συνεχίζοντας θα ήθελα να σου πω ότι είσαι άσχετος από μηχανική αυτόματου οχήματος , άρα μην προτρέχεις … όταν το όχημα φρενάρει αισθητά η ταχύτητα αλλάζει αυτόματα και αφού λες ότι ελέγχουν δεξιά και αριστερά , προφανώς η ταχύτητα έχει αλλάξει . Αν εννοείς ταχύτητα την χιλιομετρική απόσταση που διανύει το όχημα ανά δευτερόλεπτο , αυτονόητα και αυτή αλλάζει . Αν εννοείς το δεύτερο να σε ξαναπώ άσχετο , γιατί δεν νοείται έλεγχος χωρίς μεταβολή ταχύτητας . Μάλλον λοιπόν αγνοείς το κεφάλαιο << ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ >> Επειδή όμως αναφέρεσαι και στους υπόλοιπους οδηγούς να μου επιτρέψεις την παρακάτω ερώτηση . Έχεις δει ποτέ ταρίφα να κάνει αυτό που λες ? Μήπως έχεις δει φορτηγατζή ? Πόσους επαγγελματίες η μη έχεις δει που το κάνουν ? Εντάξει είναι παράβαση αυτό που λες αλλά μην το παρακάνεις κιόλας . Βέβαια και είναι μάγκες και το λένε οι στατιστικές που κι αυτές τις αγνοείς . Αν δεν είναι μάγκας αυτός που παρανομώντας σε μεταφέρει σώο και αβλαβή τότε ποιος είναι? Αν δεν είναι αυτός που όταν οδηγείς σε προστατεύει και σε προσέχει γιατί καταλαβαίνει εύκολα ότι είσαι λίγο άσχετος ως και πολύ , τότε ποιος είναι ? Γιατί ο καταγγέλλων που απλά περιγράφει ένα πταίσμα , αφήνοντας εύκολα να καταλάβουμε πόσο άσχετος είναι , σίγουρα δεν μπορούμε να τον πούμε μάγκα . Τσάμπα μάγκα ίσως θα μπορούσαμε να τον πούμε . Τέλος να σου πω ότι δεν ξέρω γιατί οι αρχές κωφεύουν αλλά να είσαι σίγουρος ότι , είναι από τα λίγα πράγματα που κάνουν οι αρχές κωφεύοντας και που συμφέρουν εσένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή