Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Εγώ αν ήμουν αντιπολίτευση …


Θα έβαζα όσο το δυνατόν περισσότερο πλάτες στην παρούσα κυβέρνηση προκειμένου να υλοποιήσει και να επιτύχει τις διαρθρωτικές παρεμβάσεις και τον εκσυγχρονισμό του κράτους.

Αν ήμουν ΝΔ θα εμφανιζόμουν συμπαραστάτης μιας γιγαντιαίας περιπάθειας την οποία όλοι κατανοούν και θεωρούν τη μόνη σωτήρια. Και αυτό θα με εξάγνιζε από το θλιβερό και εγκληματικό παρελθόν μου.

Αν ήμουν ΚΚΕ θα ήταν η ευκαιρία μου να δείξω νέο σύγχρονο πρόσωπο και συμπάθεια για όλους, μα όλους τους εργαζομένους, εργάτες, νέους, επιχειρηματίες και απομάχους.

Αν ήμουν ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν η ευκαιρία της ζωής μου να αρθρώσω εκσυγχρονιστικό λόγο και να αναλάβω πρωταγωνιστικό ρολό στις μελλοντικές εξελίξεις. Θα γινόμουν η αριστερά που νόμιζα ότι ήμουν.

Αν ήμουν ΛΑΟΣ θα ήταν η ευκαιρία μου να αποδείξω ότι είμαι παραγωγικό μέλος της κοινωνίας.

Αν ήμουν οι υπόλοιπες δημοκρατικές δυνάμεις, θα ήταν η ευκαιρία μου να αποδείξω ότι ορθολογιζομαι και μπορώ να έχω ουσιαστικό λόγο και στα επερχόμενα.

Τελικώς οι μόνοι που στηρίζουν την κυβέρνηση είναι οι εχέφρονες πολίτες, που ενώ διαπιστώνουν ότι η κυβέρνηση κάνει ολέθρια λάθη, βραδυπορεί και δεν καταλαβαίνει ακόμα και το τι της υπαγορεύουν, παραδέχονται ότι είναι η μόνη δύναμη στην οποία μπορούν να στηριχθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου