Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ηλεκτροκίνηση: Ζημιές 40 εκατ. στον ΟΣΕ από τις κλοπές καλωδίων ...


«… Ξεπερνά, όπως υπολογίζεται, τα 40 εκατ. ευρώ η ζημιά από τις μέχρι σήμερα κλοπές καλωδίων στον ΟΣΕ.

Το τελευταίο κρούσμα, με την κλοπή στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Κινέττας και Αγίων Θεοδώρων -είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα και στα δρομολόγια του προαστιακού, με τροποποιήσεις και καθυστερήσεις οι οποίες θα συνεχιστούν, ενδεχομένως, ως και την Πέμπτη- επαναξιολογήθηκε.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ζήτω οι δηζελάμαξες
Να σημειωθεί ότι ήταν η πολλοστή φορά που κλοπές των καλωδίων της ηλεκτροκίνησης ανατρέπουν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα, οι βλάβες στην ηλεκτροκίνηση την υποχρεώνουν να κινεί ντιζελάμαξες, η χρήση των οποίων συνεπάγεται υψηλότερο κόστος, λόγω της καύσης ντίζελ, επιβαρύνοντας την οικονομική της θέση -το κόστος σε καύσιμα και συντήρηση είναι 8-10 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ενώ οι δαπάνες συντήρησης της ηλεκτροκίνησης και των μηχανών είναι κατά 80% χαμηλότερες.

Η απίστευτη ιστορία κλοπών υλικού, που διαδραματίζεται τα τελευταία χρόνια στον ΟΣΕ, θέτοντας αφενός μεν σε άμεσο κίνδυνο τις ζωές των πληρωμάτων και των επιβατών των αμαξοστοιχιών, αφετέρου, δε, δημιουργώντας όλο και μεγαλύτερες οικονομικές τρύπες στον Οργανισμό, έχει προσλάβει πλέον ανησυχητικές διαστάσεις.

Τουλάχιστον 4 συμμορίες, κυρίως, αθίγγανων, έχουν εντοπιστεί να κλέβουν το χαλκό, τον οποίο ακολούθως πωλούν ως πρώτη ύλη. Τα καλώδια αυτά, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ (όχι τον προαστιακό) δεν είναι ηλεκτροφόρα, καθώς εδώ και χρόνια η ηλεκτροκίνηση των συρμών έχει βαλτώσει. Μέχρι σήμερα, έχουν αφαιρεθεί καλώδια μήκους εκατοντάδων χιλιομέτρων, ενώ είχαν καταστραφεί και 2 υποσταθμοί του Οργανισμού…» (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Κυβέρνηση 28/08/2012).

Οι εγκληματίες αλωνίζουν.

Οι κλέφτες κάνουν τη δουλειά ανενόχλητοι, οι αρμόδιοι αντιλαμβάνονται το πρόβλημα μόνον εκ των υστέρων και προφανώς αφού πρώτα διαμαρτυρηθούν οι πολίτες για τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις δρομολογίων, ενώ οι κλεπταποδόχοι κάνουν ανενόχλητοι πάρτι προφανώς με καλεσμένους τους στυλοβάτες του πολιτικού και διοικητικού συστήματος.

Κας εσύ δύσμοιρη Ελλάδα αναμένεις ανάκαμψη και ανάπτυξη.

Σε κανένα μέρος του κόσμου δεν γίνονται αυτά τα όργια εις βάρος της δημόσιας περιουσίας.

Να απολυθούν όλοι οι αρμόδιοι και να παραπεμφθούν σε δίκη για παράβαση καθήκοντος και παρατεταμένη λευκή απεργία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου