Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Αυτοκινητόδρομοι: Στην κυκλοφορία το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα …

«… Η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συμβολίσει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας, τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης σε δηλώσεις του μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Καλαμάτας.

Όπως είπε, με το έργο αυτό ολοκληρώνεται ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα και η διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα θα είναι πια δύο ώρες.

Ο υπουργός χαρακτήρισε «αχτίδα αισιοδοξίας» την ολοκλήρωση του «ταλαιπωρημένου - όπως χαρακτηριστικά ανέφερε- έργου» (μετά την κατολίσθηση στις αρχές της δεκαετίας του 2000) και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι τους επόμενους μήνες θα ξεπεραστούν τα προβλήματα και για τα υπόλοιπα έργα των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων «και από τον Απρίλιο θα μπουν μπουλντόζες».

Στα έργα που έγιναν για την αντιμετώπιση της κατολίσθησης και την ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνονται τέσσερις μεγάλες γέφυρες συνολικού μήκους 1.220 μέτρων για τη διέλευση του αυτοκινητοδρόμου από τις περιοχές που εκδηλώθηκαν κατολισθητικά φαινόμενα. Και συγκεκριμένα: μια κοιλαδογέφυρα μήκους 500 μέτρων, δύο γέφυρες μήκους 160 μέτρων εκάστη, η σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας μήκους 400 μέτρων (Γέφυρα Τ4) η οποία κατασκευάστηκε για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης.

- Δύο τεχνικά με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover) μήκους 125 μέτρων διπλού κλάδου και μήκους 300 μέτρων μονού κλάδου αντιστοίχως.

- Σημαντικό αριθμό ειδικών γεωτεχνικών έργων σταθεροποίησης πρανών (αγκυρώσεις, κατασκευής οπλισμένων επιχωμάτων, πασσαλότοιχων, κλπ)

- Ανακατασκευή ή επισκευή σημαντικού αριθμού εγκάρσιων τεχνικών απορροής των όμβριων του αυτοκινητοδρόμου.

Όλα τα παραπάνω έργα έχουν ολοκληρωθεί με εξαίρεση τη σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας (Γέφυρα Τ4) μήκους 400 μέτρων, η οποία θα παραδοθεί το φθινόπωρο του 2013. Προκειμένου να μη καθυστερήσει περαιτέρω η παράδοση του έργου κατασκευάστηκε οδική παράκαμψη της Γέφυρας Τ4. (NAFTEMPORIKI.GR Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012).

Εύγε σε όσους συνέβαλαν να ολοκληρωθεί (όχι βέβαια ακόμα) το έργο ύστερα από χρόνια και ζαμάνια εργασιών και προφανώς υπερβάσεων του συνολικού κόστους, πράγμα που ο εκλεκτός κ. Χατζηδάκης αποσιωπά. ¨Όπως άλλωστε και η συγχρηματοδότες της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.

Εμείς περιμένουμε τον εκλεκτό κ. εισαγγελέα, μόλις πάρει ανάσα από τις κινητοποιήσεις του κλάδου και ξυπνήσει, να ασκήσει διώξεις για όλους όσους ήταν υπεύθυνοι για τις κατολισθήσεις και τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος και το εκλεκτό ΤΤΕ – τον επίσημο σύμβουλο του Ελληνικού Κράτους- να αφαιρέσει τις άδειες εξασκήσεως επαγγέλματος από όλους όσους σχεδίασαν και εκτέλεσαν το αρχικό έργο σε σαθρά και ακατάλληλα εδάφη.

Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον και τεράστια υπομονή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου