Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Παραδόθηκε η νέα εμπορευματική γραμμή Θριάσιο – Ικόνιο …

«… Τη νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει την περιοχή του Θριασίου (σταθμός Ασπρόπυργος) με το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά στο Ικόνιο εγκαινίασαν ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ο υπουργός Ανάπτυξης Κ Χατζηδάκης στο τιμόνι του συρμού προς Ευρώπη 28 Φεβ 2013
Το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 17 χιλιομέτρων που είχε ανακοινωθεί από το 2000, θα χρησιμοποιείται μόνο για εμπορευματικές δραστηριότητες και θα ξεκινάει από τα δυτικά όρια του λιμανιού στο νότιο Ικόνιο, συνδέοντας τον Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα του Θριασίου Πεδίου… « (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013).

Με τέτοια πρωτοποριακά και καινοτόμα επιτεύγματα εντός μόλις 3 ετών από τη συμφωνία με τη COSCO, η Ελλάδα πράγματι βρίσκεται στην πρωτοπορία της διεθνούς – καλύτερα πλανητικής θα έλεγε ο ποιητής – ανάπτυξης.

ΥΓ: Μήπως τώρα που ηρεμήσαμε λιγάκι πρέπει  να κατασκευαστεί και ο δρόμος ταχείας κυκλοφορίας που θα συνδέσει το λιμάνι του Αστακού με την Ιονία Οδό; Όσο για τη σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο, δεν πειράζει αν πρέπει να περιμένουμε τον επόμενο αιώνα.
 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου