Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ο πόλεμος των τιμών στα σούπερ μάρκετ μόλις ξεκίνησε ...

«Βρισκόμαστε στον πάτο της ύφεσης και τώρα ξεκινά η κρίση». Η φράση ειπώθηκε χθες, όχι από κάποιο στέλεχος της αντιπολίτευσης, αλλά από τον κ. Κώστα Μαχαίρα, εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Delhaize (μητρικού ομίλου της ΑΒ Βασιλόπουλος) και επικεφαλής του ομίλου για τις περιοχές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ινδονησίας.
 
Η άποψη ακούγεται τουλάχιστον αιρετική. Ωστόσο με αυτήν ο κ. Μαχαίρας ήθελε να περιγράψει χθες από το βήμα του συνεδρίου υπό τον τίτλο «Συν-θέτοντας το αύριο» τις συνθήκες «κανιβαλισμού» που εκτιμά ότι θα επικρατήσουν το επόμενο διάστημα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Συνθήκες «κανιβαλισμού» λόγω του «πολέμου των τιμών» που θα ενταθεί το επόμενο διάστημα –το ζούμε άλλωστε αυτές τις ημέρες με τα όσα συμβαίνουν με την τιμή του αρνιού– και που θα οδηγήσουν σε «λουκέτα», στην είσοδο μεγάλων ξένων εταιρειών στον κλάδο, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται ότι τελικώς αρνητικές επιπτώσεις θα υπάρχουν και στην ποιότητα των προϊόντων. «Ο καταναλωτής είναι διψασμένος για καλύτερες τιμές, κάτι που ενέχει πολλούς κινδύνους», υποστήριξε ο κ. Απ. Αποστολάκος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Σκλαβενίτης …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, 16 Απριλίου 2014).

Περί τίνος ακριβώς πρόκειται: Απειλές; Προφητείες; Στρατηγικές;

Το σίγουρο είναι - επειδή στην Ελλάδα δεν λειτουργεί τίποτε από αυτό που λέγεται κράτος και δημόσια διοίκηση - οι βαρόνοι του κλάδου θα κάνουν και πάλι τα δικά τους και θα την πληρώσουν οι καταναλωτές.

Αυτή είναι η δική μας προφητεία.

Ευρώπη βοήθεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου