Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Νέου τύπου πεζοδρόμια για πεζούς …

Έχουμε προτείνει στο δήμο Χολαργού-Παπάγου να μελετήσει τη διαπλάτυνση ενός εκ των δύο πεζοδρομίων οδών, όπως της οδού Μπουμπουλίνας (μικρής σε μήκος) , προκειμένου να μη βαδίζουν οι πολίτες στο δρόμο.

Ως γνήσιος ελληνικός δήμος, ούτε ο δήμαρχος ούτε και κάποιο στέλεχος του δήμου ευαρεστήθηκε να απαντήσει έστω και αρνητικώς, τηρώντας την αυστηρή παράδοση περί περιφρονήσεως των πολιτών.

Η πρόταση έχει ως έξης: Ο δρόμος έχει δύο πολύ στενά πεζοδρόμια, μικρότερα του ενός μέτρου. Σε ορισμένα σημεία υπάρχουν και δένδρα επί του πεζοδρομίου ή πινακίδες. Σε άλλα σημεία, το πεζοδρόμιο καταλαμβάνεται από αυτοκίνητα που σταθμεύουν και στις δύο πλευρές του δρόμου. Έτσι η μόνη επιλογή των πολιτών είναι ο δρόμος.

Αν διαπλατυνθεί το ένα πεζοδρόμιο, θα υπάρχει χώρος για στάθμευση μόνο στη μία πλευρά του δρόμου. Η διαπλάτυνση μπορεί να γίνει δοκιμαστικά με τη κατάλληλη σήμανση, πλαστικά κολωνάκια, επιτήρηση και τη συνδρομή και σύμφωνη γνώμη των κατοίκων. Αν υπάρξει πρόβλημα το ένα πεζοδρόμιο μπορεί να διαπλατύνεται εκ περιτροπής δεξιά-αριστερά κατά μήνα.

Είμαστε την άποψης ότι η πρότασή μας πρέπει  να μελετηθεί και να δοκιμαστεί, προσφέροντας χώρο στους πολίτες να βαδίζουν σε ασφαλή πεζοδρόμια, ιδιαίτερα αν αυτοί  ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Απευθυνόμαστε πλέον τώρα και στο υπ. Εσωτερικών, με την ελπίδα ότι κάποιος θα ασχοληθεί με το θέμα. Αν και είμαστε απαισιόδοξοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου