Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Αττική Οδός και ανύπαρκτη Τροχαία …

Όποτε χρησιμοποιώ την Αττική Οδό και τον Περιφερικό του Υμηττού διαπιστώνω τα ίδια πράγματα:
  • Κανείς δε τηρεί τα όρια ταχύτητος
  • Μερικοί δεν τρέχουν απλώς, αλλά πάνε με 200 και πλέον χιλιόμετρα την ώρα
  • Πολλοί πιάνουν τη μεσαία λωρίδα και τρέχουν κάτω από το όριο ταχύτητος είτε γιατί μιλούν στο κινητό, είτε γιατί «απολαμβάνουν» τη θέα είτε γιατί έτσι γουστάρουν. Πρόκειται για παράβαση, αλλά δεν έχουν καμιά συνέπεια
  • Η χρήση κινητών είναι συχνότατη
  • Πολλοί αλλάζουν λωρίδα εντός των τούνελ, ενώ δεν επιτρέπεται
  • Πολλοί κινούνται εντός των τούνελ με σβηστά φώτα γιατί έτσι γουστάρουν, ενώ τρέχουν και πάνω από τα όρι
  • Δεν είναι λογικό να υπάρχει ΣΤΟΠ στην έξοδο Αναστάσεως προς Παπάγου (προφανώς και αλλού). Όλοι σχεδόν το παραβιάζουν. Η κίνηση στον κύριο δρόμο είναι πολύ μικρή. Το ανάποδο τρίγωνο θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή
  • Πάνε πολλά χρόνια που υποσχέθηκαν χρέωση ανάλογα με το μήκος της διαδρομής, αλλά οι αρμόδιοι δεν κάνουν τίποτε να το υλοποιήσουν. Είτε γιατί έτσι γουστάρουν είτε γιατί έχουν συμφέρον
  • Δεν έχουμε δει σχεδόν ποτέ περιπολικό της Τροχαίας, ενώ οι κάμερες φαίνεται πως απεργούν

Επίσης:

Προτείνουμε τα όρια ταχύτητος να αυξηθούν κατά 10 χιλ/ώρα (εκτός κάποιων εξαιρέσεων), χωρίς να μεταβληθεί το ανώτατο όριο των 120 χιλ./ώρα. Θα διευκολυνθεί η κυκλοφορία και θα έχουμε λιγότερες (λογικές!) παραβάσεις.

Είχαμε προτείνει πριν από 3 χρόνια, η συνεχής διαχωριστική γραμμή της ΛΕΑ να αντικατασταθεί από διακεκομμένη σε κατάλληλο μήκος που σχετίζεται με το όριο ταχύτητος. Αυτό το είδαμε στη Γαλλία, όπου ζητούν από τα αυτοκίνητα να τηρούν αποστάσεις δύο τμημάτων της γραμμής αυτής για λόγους ασφαλείας. Η ΑΟ ποτέ δε μας απάντησε (δείγμα και αυτό περιφρόνησης προς του πολίτες/πελάτες).

Προτείναμε να υπάρχει ένδειξη προς αεροδρόμιο επί του δρόμου στον κόμβο Μεταμορφώσεως (κατεύθυνση προς Αθήνας) λόγω της παράλογης χάραξης του δρόμου στο σημείο εκείνο (υπάρχουν βέβαια και άλλα σημεία κακής χάραξης!). Οι οδηγοί υποχρεώνονται αν αλλάξουν/μετατοπιστούν σε 2 διαφορετικές λωρίδες, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.  Και πάλι η ΑΤ δεν απαντά. Η σχετική δε δαπάνη είναι ελάχιστη!

Ελπίζουμε  αυτή τη φορά να ασχοληθούν οι αρμόδιοι και η ακριβοθώρητη πλέον Τροχαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου