Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Άθλοι τραπεζών …

Με ειδοποίησαν από την τράπεζα να παραλάβω νέα κάρτα, σε αντικατάσταση υπάρχουσας.

Χρειάστηκαν 40 περίπου λεπτά για να ολοκληρώσουμε, εγώ και η υπάλληλος,  τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του ανωτάτου ορίου χρεώσεων από 5500 σε 7500 € (πράγμα απαραίτητο λόγω φόρων και καταστάσεων υγείας που απαιτούν πολύ μεγάλες δαπάνες).

Χρειάστηκε να υπογράψω περίπου 8 φορές.

Να δηλώσω (νέο) ότι δεν είμαι ή ήμουν πρωθυπουργός ή περιφερειάρχης ή δήμαρχος και άλλα πολλά.

Χρειάστηκε να φωτοτυπήσουν ίσως για 20η φορά στην ίδια τράπεζα την ταυτότητά μου.

Χρειάστηκε να φωτοτυπήσουν το αντίγραφο που τύπωσα από το ΤΑΞΙΣ, του εκκαθαριστικού της εφορίας μου.

Χρειάστηκε να κάνω αίτηση και να υπογράψω για να έρχεται η σχετική αλληλογραφία στη δ/νση κατοικίας μου, πράγμα που συνέβαινε κάποτε.

Χρειάστηκε να δηλώσω τι ποσό περίπου διαθέτω στους λογαριασμούς μου στην τράπεζα.

Πρόκειται για θαυμάσια γραφειοκρατία, μια και κανένας θα ανατρέξει στα αρχεία της τραπέζης, πρόκειται για χαμένο χρόνο, καμιά διασφάλιση και χάσιμο χρόνου υπαλλήλων.

Τα πράγματα θα ήταν εξαιρετικά απλά, αν εγώ ο ίδιος έθετα το όριο δαπανών – δεδομένου ότι μεγάλο μέρος των τραπεζικών και άλλων συναλλαγών πραγματοποιώ από το σπίτι μου μέσω web banking - με υποχρεωτική συμφωνία μου, ότι θα σεβαστώ τα όρια και τις υποχρεώσεις μου και ότι δύναμαι να αντεπεξέλθω.

Οι υπολογιστές θα ανελάμβαναν να παρακολουθούν την πορεία των συναλλαγών μου και να σταματήσουν την πρόσβασή μου, αν υπερέβαινα όρια και αθετούσα τις υποσχέσεις μου.

Δεν ξέρω ποιος πρέπει  να θλίβεται, να πάρει το φραγγέλιο, να απολύσει αμέσως τους ιθύνοντες και να καθαρίσει τη χώρα από την κόπρο του Αυγείου, που ασελγεί εις βάρος των πολιτών και αυτών που ταΐζουν όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου