Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Μαξίμου: Η Μόσχα διερευνά τη δυνατότητα προκαταβολής μελλοντικών κερδών του αγωγού …

Όπως τονίζουν κυβερνητικές πηγές, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν σημείωσε κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ότι η «καινούργια διαδρομή θα καλύψει τις ανάγκες των Ευρωπαίων σε καύσιμα και θα επιτρέψει στην Ελλάδα να γίνει ένα από τα βασικά κέντρα διανομής φυσικού αερίου».

Τη δυνατότητα άμεσης προκαταβολής μελλοντικών κερδών και αποπληρωμής από την έναρξη της λειτουργίας του αγωγού φέρεται να μελετά η Μόσχα, σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου.

Όπως τονίζουν κυβερνητικές πηγές, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν σημείωσε κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ότι η «καινούργια διαδρομή θα καλύψει τις ανάγκες των Ευρωπαίων σε καύσιμα και θα επιτρέψει στην Ελλάδα να γίνει ένα από τα βασικά κέντρα διανομής φυσικού αερίου».

«Είμαστε έτοιμοι προκειμένου όχι μόνο να δανειοδοτήσουμε κάποια σχέδια που σήμερα συζητήσαμε από κοινού, αλλά και να λύσουμε τα ζητήματα των χρηματοπιστωτικών σχέσεων», σημείωσε ο κ. Πούτιν, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, οι οποίες εκτιμούν ότι ο Ρώσος πρόεδρος απάντησε ουσιαστικά και σε όσους διερωτώνται ποιος θα χρηματοδοτήσει την κατασκευή του αγωγού.

Παράλληλα, συνεχίζουν οι ίδιες πηγές, η Ρωσία εξετάζει να προκαταβάλλει άμεσα τα μελλοντικά κέρδη από τον αγωγό προκειμένου να χρηματοδοτηθεί το έργο και η Ελλάδα να αρχίσει να ξεπληρώνει από το 2019, οπότε και αναμένεται να λειτουργήσει ο αγωγός, ο οποίος, κατά τον Ρώσο πρόεδρο, «θα αναβαθμίσει τον γεωπολιτικό ρόλο της Ελλάδας» και θα φέρει κέρδη «χιλιάδων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως». (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:23:06, Τετάρτη, 08 Απριλίου 2015 23:00).

Μερικά απλά ερωτήματα και παρατηρήσεις:
·         Δώσε και μένα μπάρμπα
·         Άπιαστα πουλιά δέκα στον παρά
·         Όχι άλλους αγωγούς παρακαλούμε. Φτάνουν ο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, ο ΤΑΠ, η σημερινή τροφοδοσία της Ελλάδος ((με μείωση της κατανάλωσης 40% το 2014!) και δεν ξέρουμε τι άλλο συζητείται
·         Αφού δεν ξέρουμε αν οι Ευρωπαίοι θέλουν το αέριο του αγωγού, πως θα σχεδιαστεί ο αγωγός;
·         Τι ανταλλάγματα ή εγγυήσεις ζήτησαν οι Ρώσοι για την προπληρωμή των μελλοντικών κερδών;

Μήπως ξεμωραθήκαμε εντελώς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου