Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

«Απόσταση» Φινλανδίας -Ελλάδας στην Παιδεία …

Έχει ενδιαφέρον το άρθρο «Απόσταση» Φινλανδίας - Ελλάδας στην Παιδεία», της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 25ης Δεκέμβριου 2015, αν και αναφέρεται στην εκπαίδευση και όχι την παιδεία.

Δεν είμαστε σε θέση να εξακριβώσουμε τα περιλαμβανόμενα στο άρθρο. Στον πίνακα που παρατίθεται αν κανείς δεν είναι  προσεκτικός, μπορεί να συμπεράνει ότι δεν υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ των δυο συστημάτων, ενώ οι διαφορές είναι τρομακτικές.

Τα αποτελέσματα είναι τόσο διαφορετικά, που εύλογα καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα ότι το Ελληνικό σύστημα, δεν είναι καν σύστημα αλλά πλίνθοι τε και κέραμοι ατάκτως ερριμένα.

Εν ολίγοις οι Φινλανδοί έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν έναν ενάρετο κύκλο στο εκπαιδευτικό τους σύστημα, ενώ οι Έλληνες ειδικοί, γονείς και πολιτικοί είναι  ευχαριστημένοι με το άρρωστο σύστημα και τον φαύλο κύκλο στον οποίο έχει περιέλθει.  

Επίσης η ουσία του Φινλανδικού συστήματος είναι η ποιότητα σε όλα. Όχι όπως στην Ελλάδα, που πρόκειται για άγνωστη λέξη σε κάθε μορφή δραστηριότητας, υποδομών και υπηρεσιών.

Η λύση είναι το όλο εκπαιδευτικό σύστημα να σχεδιαστεί εκ νέου και εξ αρχής. Και μια καλή κίνηση είναι να ανατεθεί στις Περιφέρεις της χώρας, όπως έχουμε επιχειρηματολογήσει εδώ και δεκαετίες (π.χ. http://simpleandclear.blogspot.gr/2014/10/blog-post_16.html ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου