Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Δύο νεκροί στο τροχαίο με νταλίκες στην Αθηνών – Κορίνθου …

Δύο νεκροί και ένας τραυματίας είναι ο απολογισμός του τροχαίου δυστυχήματος, που σημειώθηκε την Τετάρτη στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, στο ύψος του Πανοράματος Κινέτας, σύμφωνα με το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. 


Σύμφωνα με πληροφορίες από την Τροχαία, μια νταλίκα ενώ κατευθυνόταν προς την Κόρινθο «δίπλωσε», έσπασε το διαχωριστικό στηθαίο και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα, όπου συγκρούστηκε με ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, που είχε κατεύθυνση προς την Αθήνα και στο οποίο επέβαιναν δύο άτομα.

Στη συνέχεια, έπεσαν πάνω στη νταλίκα άλλες δύο νταλίκες που ακολουθούσαν … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, PD:23:10, Τετάρτη, 04 Μαΐου 2016 20:50).


Κρίμα για τους δύο συνανθρώπους μας που έτυχε – τι τύχη – να βρεθούν στο σημείο, ακριβώς την ώρα του ατυχήματος.

Διαπιστώνουμε όμως έμπρακτα αυτό που λέγαμε από την πρώτη στιγμή της κατασκευής των άθλιων αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα, ότι το συγκεκριμένο στηθαίο από μπετόν που διαχωρίζει τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας είναι αδύνατον να αναχαιτίσει τη πορεία ογκωδών οχημάτων προς το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή ταχύτατα κινούμενων ιδιωτικών οχημάτων.

Όλοι αυτοί οι παράλογοι αρμόδιοι που σχεδίασαν, ενέκριναν και κατασκεύασαν τα ελληνικής εμπνεύσεως έργα πρέπει να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Ο μόνος σοβαρός αυτοκινητόδρομος που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ένα μικρό τμήμα της σημερινής Εγνατία που διαχωρίζει τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας με νεκρή ζώνη δεκάδων  μέτρων.

Φυσικά η μόνη εναλλακτική λύση ασφαλείας σήμερα είναι η αυστηρή αστυνόμευση των δρόμων και η ευλαβική τήρηση των ορίων ταχύτητας. Αλλά η Τροχαία αργεί συστηματικά, ανερυθρίαστα και παράνομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου