Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Η σήραγγα που «εξαφανίζει» τις Άλπεις από τον σιδηροδρομικό χάρτη της Ευρώπης …

Θα μπορούσε να γίνει λόγος για μίνι συνάντηση κορυφής, εάν οι ηγέτες της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ελβετίας δεν βρίσκονταν στα 2.300 μέτρα βάθος, στους πρόποδες του ελβετικού όρους Γκότχαρντ.


Η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή, χθες, στη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα του κόσμου, μήκους 57 χιλιομέτρων, αποτελεί ορόσημο για την ιστορία των ευρωπαϊκών μεταφορών, καθώς δεν συνδέει μόνο τα καντόνια Τιτσίνο και Ούρι, αλλά προωθεί τις μεταφορές στον καίριο άξονα Ρότερνταμ - Γένοβας. Οταν ολοκληρωθεί και το επόμενο μεγάλο έργο του άξονα, το 2020, η σιδηροδρομική σύνδεση Ζυρίχης - Μιλάνου θα είναι κατά 50 λεπτά συντομότερη.

Η κατασκευή της σήραγγας είχε αποφασιστεί με δημοψήφισμα το 1982 και επιταχύνθηκε λόγω της απόφασης, πάλι με δημοψήφισμα, να απαγορευθούν οι μεταφορές εμπορευμάτων από το αλπικό οδικό δίκτυο.

Το έργο κατασκευάστηκε εντός χρονοδιαγράμματος (17 χρόνια) και εντός οικονομικού προϋπολογισμού (12 δισ. δολάρια), αλλά έπεσε τραγικά έξω στον προϋπολογισμό του αίματος. «Θέλαμε να ολοκληρωθεί η σήραγγα χωρίς θύματα, αλλά δεν το καταφέραμε», αναγνώρισε χθες ο επικεφαλής της εταιρείας AlpTransit, θυγατρικής των ελβετικών σιδηροδρόμων SBB, καθώς στη διάρκεια της κατασκευής βρήκαν τον θάνατο 9 εργάτες.

Η σήραγγα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 11 Δεκεμβρίου 2016, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού από τη Ζυρίχη έως το Μιλάνο κατά 15 λεπτά για τα εμπορεύματα και κατά 30 λεπτά για τους επιβάτες. Η ολοκλήρωση της επόμενης σήραγγας στους πρόποδες του Τσένερι, μήκους 15 χιλιομέτρων, το 2020, θα αυξήσει την εξοικονόμηση χρόνου στα 50 λεπτά … (
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΣΜΟΣ 06:50, 2 Ιουνίου 2016).

Τα βλέπουμε, ζηλεύουμε αφάνταστα και κλαίμε για τα χάλια μας και την ηγεσία μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου