Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Υποτροφίες μέσω ΕΣΠΑ για τη στήριξη φοιτητών …

«… Τη χορήγηση 2.700 υποτροφιών σε φοιτητές, που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά ομάδες ανακοίνωσαν τα υπουργεία Παιδείας και Οικονομίας, που παρουσίασαν πακέτο δράσεων για την ανώτατη εκπαίδευση, συνολικού προϋπολογισμού 330 εκατ. ευρώ μέσω ΕΣΠΑ.

Δώσε και σε μένα υποτροφία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ειδικότερα, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομίας, αρμόδιος για θέματα ΕΣΠΑ, Αλέξης Χαρίτσης «συνολικά θα κατευθυνθούν 330 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ στην ανώτατη εκπαίδευση και ένα δισ. ευρώ στην έρευνα και την τεχνολογική ανάπτυξη». Από την πλευρά της  η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, αρμόδια για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, Σία Αναγνωστοπούλου ανέφερε ότι «πλέον, η πολιτική αξιοποίησης των κονδυλίων των συγχρηματοδοτούμενων έργων του υπουργείου αλλάζει ριζικά …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ, 11.10.2016 : 19:07).

Δε συμφωνούμε με τις επιλογές αυτές. Μοιάζουν προεκλογικές και δεν απαντούν στα πραγματικά προβλήματα των νέων.

1. Γιατί και πάλι δωρεάν παροχές χωρίς υποχρεώσεις των επωφελούμενων; Θα ήταν διαφορετικά αν επρόκειτο για δάνεια και υποχρέωση να περατωθούν οι σπουδές (εκτός ανωτέρας βίας) σε 4 χρόνια και κάποιας μορφής κοινωνικής υπηρεσίας τους θερινούς μήνες.

2. Τα χρήματα του ΕΣΠΑ δεν πρέπει να καταναλώνονται για καταναλωτικές δαπάνες προνομιούχων

3. Ποιος και πότε θα ασχοληθεί με τις στρατιές των νεών των 15 ετών που εισέρχονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΏΣ στην αγορά εργασίας και δεν έχουν σχεδόν καμιά φροντίδα, προστασία και δυνατότητες απόκτησης δεξιοτήτων και γνώσεων; ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΑΝΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

4. Ποια σχέση έχει η πολιτική του αν. υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Φωτάκη, με εκείνη της αν. υπουργού Παιδείας, αρμόδιας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση κας Σίας Αναγνωστοπούλου και του υφυπουργού Οικονομίας, αρμόδιου για θέματα ΕΣΠΑ, κ. Αλέξη Χαρίτση;


Μήπως ο κάθε «υπουργός» προσπαθεί να αυτοπροβληθεί και δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για τα προβλήματα των νέων; Όλα μοιάζουν φιλόδοξα, αλλά  αποσπασματικά και αμφιβόλου αποτελέσματος.

Μακάρι να κάνουμε λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου