Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

 Να κατασκευαστούν επειγόντως οι δρόμοι …

Λογικά πρέπει επειγόντως να κατασκευαστούν οι αυτοκινητόδρομοι ή δρόμοι κατάλληλων προδιαγραφών που θα επιτρέπουν και ασφάλεια και αυξημένες ταχύτητες:
  1. Αθηνών - Λαυρίου και Αθηνών Ραφήνας
  2. Θηβών – Μάνδρας/Ελευσίνας
  3. Βόρειος άξονας Κρήτης (με ευθύνη της Περιφέρειας για τους πολύ ευνόητους λόγους
  4. Καρδίτσας – Άρτας
  5. Αλιβερίου - Χαλκίδας – Ωραιών/Ιστιαίας (συνέχεια του δρόμου Αλιβερίου – Καρύστου)
  6. Ίσως και η υποθαλάσσια ζεύξη Καμένων Βούρλων – Στυλίδας
Ίσως και άλλοι που θα υποδειχθούν από τις τοπικές κοινωνίες που υφίστανται την χρονική και οικονομική (κατά συνέπια απαξιωση) - και πληρώνουν υψηλούς φόρους αίματος σε τροχαία δυστυχήματα. Οι αρμόδιοι δεν πρέπει να φοβούνται τις σήραγγες και τις γέφυρες, αν και έχουν μεγαλύτερη δαπάνη κατασκευής.

Λογικά βέβαια πρέπει να αναβαθμιστεί ολόκληρο το δίκτυο των δρόμων και να αναθεωρηθεί το σύστημα οδικής σήμανσης και ορίων ταχυτήτων, σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο. Και φυσικά να είναι  πάντοτε ευκρινώς και κατάλληλα βαμμένο το οδόστρωμα.

Κάποτε πρέπει να εκσυγχρονιστούμε και εμείς και να σταματήσουν να τρώνε με δύο μασέλες οι εργολάβοι δημοσίων έργων και να επικρατούν οι αγράμματοι και να τεμπελιάζουν οι εντεταλμένοι αρμόδιοι.

Θα απαντήσει άραγε κανένας αρμόδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: