Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Να τεθεί ως βάση προαγωγής το 7 αντί του σημερινού δημοκρατικού 5 …

Υπάρχει τεράστια ανάγκη αναβάθμισης των πανεπιστημιακών σπουδών.

Υπάρχει τεράστια ανάγκη προσαρμογής των πανεπιστημιακών σπουδών και του συστήματος εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση στα καλύτερα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα.

Ένα εύκολο και αποτελεσματικό βήμα είναι η καθιέρωση ως βαθμού προαγωγής και απόδειξης ικανότητας κατοχής των γνώσεων σε ένα γνωστικό αντικείμενο το 7 ή 8 αντί του 5 (του λεγόμενου και δημοκρατικού).

Φαντάζομαι ότι κανένας δεν θέλει επαγγελματίες και επιστήμονες που προάγονται και θεωρούνται επαρκώς ικανοί στις σπουδές τους και προβιβάζονται με βαθμό 5, πράγμα που υποδεικνύει ότι κατέχουν το ήμισυ περίπου ή και λιγότερο των απαραίτητων γνώσεων.

Ασφαλώς και θα υπάρξουν έντονες αντιδράσεις και ίσως και κινητοποιήσεις εναντίον της εντατικοποίησης των σπουδών και άλλων ευτράπελων και γνωστών αριστερών λογικών. Λογικών που δεν έχουν καμιά θέση σε σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα.

Αλλά, τελικώς θέλουμε ουσιαστικές πανεπιστημιακές σπουδές ή όχι; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: