Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Κριτικές ξενοδοχείων και επιχειρήσεων τουρισμού κα. …

Οι διαδικτυακές εταιρείες κρατήσεων σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο έχουν επιβάλλει πλέον τη λογική των κριτικών για τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρουν καταλύματα, εστιατόρια και άλλες σχετικές μονάδες.

Πρόκειται για μεγάλη προσφορά και εξαιρετική υπηρεσία. Βέβαια και εκεί έχουν παρεισφρήσει μαγκιές και απάτες, αλλά λαμβάνονται πλέον μέτρα εξουδετέρωσής των.

Είμαστε της άποψης ότι οι υπηρεσίες κριτικής πρέπει να επιβληθούν από τις αρχές όπως ο ΕΟΤ ή το υπουργείο Τουρισμού. Πρέπει επίσης να εκδοθούν προδιάγραφες για όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στις ιστοσελίδες των μονάδων και σε πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αλλά ούτε και έχουν πληροφοριακό περιεχόμενο για τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες.

Πρέπει επίσης να υπάρξει επιβολή απαντήσεων σε αρνητικά σχόλια και η περιγραφή των βελτιώσεων, εκ μέρους των υπευθύνων. Τα δε θετικά σχόλια πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξεως.

Το θέμα είναι  επείγον και θα διευκολύνει τις σχέσεις πελατών και υπευθύνων των μονάδων και θα επιβραβεύσει τις συνεπείς επιχειρήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου