Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Διαπίστωση …

Το τραγικό τροχαίο στον αυτοκινητόδρομο του Κηφισού, που προκάλεσε ο οδηγός της νταλίκας σήμερα το πρωί της 9ης Μαΐου 2018 και έστειλε 2 ανυποψίαστους ανθρώπους στο άλλο κόσμο και ένα σχεδόν διαλυμένο στο νοσοκομείο, αποδεικνύει κάτι που φοβόμουν από καιρό: πόσο επιπόλαια έχουν χτιστεί οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα.

Προφανώς για λόγους οικονομίας και κατά παράβαση όλων των κανόνων ασφαλείας και κοινής λογικής, δεν υπάρχει επαρκής χώρος μεταξύ των δυο ρευμάτων κυκλοφορίας. Ίσως ο μόνος αυτοκινητόδρομος που έχει λογική είναι  ένα τμήμα της σημερινής Εγνατία Οδού, μεταξύ  Κατερίνης και Θεσσαλονίκης.

Όλοι οι άλλοι έχουν κατασκευαστεί με ένα διαχωριστικό στηθαίο από μπετόν ύψους ίσως λίγο μεγαλύτερου από ένα μέτρο ή διπλή μπάρα από αλουμίνιο. Είναι Ηλίου φαεινότερο ότι τα εν λόγω διαχωριστικά δεν μπορούν να αποτρέψουν ένα μεγάλο, βαρύ και υψηλό όχημα όπως είναι  οι νταλίκες ή ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη ταχύτητα να περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Και τότε το μόνο στο οποίο μπορεί κανείς να ελπίζει είναι η τύχη. Δηλαδή να μη περνά την ώρα εκείνη άλλο όχημα από το σημείο της εκτροπής.

Μπορούμε να μάθουμε πως εκπαιδεύονται οι διπλωματούχοι μηχανικοί που αναλαμβάνουν να σχεδιάσου και να κατασκευάσουν τέτοια έργα και πως οι τεχνικές εταιρείες αναλαμβάνουν τη κατασκευή τέτοιων σχεδίων; Προφανώς όλοι αδιαφορούν για θέματα ασφαλείας και απλά στοιχηματίζουν και ελπίζουν ότι δε θα συμβούν τέτοια δυστυχήματα ή ότι θα είναι μικρής συχνότητας και έτσι δεν θα θεωρηθούν στατιστικά και ανάξια λόγου και συνεπειών.

Μόνον ο καλός Θεός της Ελλάδος έμεινε τελικώς να προστατεύει τα Ελληνικά τέκνα του στους δρόμους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου