tag:blogger.com,1999:blog-4619130317173563052.post6718108763591224772..comments2024-02-05T12:52:04.288+02:00Comments on Απλά και Κατανοητά: Ερώτημα 260ο … για την οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης …Δημήτριος Σωτηρίουhttp://www.blogger.com/profile/06580955723671320256noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-4619130317173563052.post-85240749970241070632016-12-04T20:59:31.291+02:002016-12-04T20:59:31.291+02:00Συμφωνώ ότι τίποτε στην Ελλάδα δεν γίνεται με σωστ...Συμφωνώ ότι τίποτε στην Ελλάδα δεν γίνεται με σωστό σχεδιασμό, αλλά δεν είναι Ελληνική εφεύρεση η στάθμευση σε 90ο. Υπάρχει παντού διότι, σε σύγκριση με τις 45ο, έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.<br /><br />Οι θέσεις «ψαροκόκαλο» χρησιμοποιούν περισσότερη επιφάνεια. Δύο ισοσκελή ορθογώνια τρίγωνα, εμπρός και πίσω, των οποίων η συνολική επιφάνεια είναι το πλάτος της θέσης εις το τετράγωνο δηλ. 5-7 τ.μ.. Αυτό μειώνεται κάπως λόγω του στενότερου διαδρόμου πρόσβασης και σχεδόν μηδενίζεται υπό τις κάτωθι δύο προϋποθέσεις: α) Οι θέσεις είναι πολλές, με πολλαπλές σειρές, όπου υπάρχει δυνατότητα κάλυψης του ενός άχρηστου τριγώνου από την πίσω παράλληλη σειρά. β) Ο διάδρομος πρόσβασης μπορεί να είναι μονόδρομος.<br /><br />Ένα άλλο μειονέκτημα της διάταξης σε 45ο είναι η δυσκολία διαρρύθμισης υπογείων χώρων με πυλώνες. Τέλος, οι θέσεις σε 45ο ευνοούν μικροατυχήματα, για του κάτωθι λόγους: α) Οι οδηγός που κάνει όπισθεν δεν αντιλαμβάνεται εύκολα το απέναντι που κάνει όπισθεν την ίδια στιγμή. β) Η είσοδος στην θέση γίνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα και μικρότερη ορατότητα του οδηγού ή επιβάτη ενός ήδη σταθμευμένου αυτοκινήτου που ανοίγει την πόρτα.<br /><br />Συμπέρασμα, το πρόβλημα δεν είναι ή διάταξη αλλά ο σωστός σχεδιασμός, με σωστές διαστάσεις και εμφανή διαγράμμιση. Τέλος ή τήρηση των κανόνων με συστηματική επίβλεψη και τιμωρία των παραβατών.<br /><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.com