Δείγμα της κακομοιριάς της «σύγχρονης κοινωνίας μας» είναι η κατάσταση των δημοσίων τηλεφώνων από απόψεως καθαριότητας. Δεν έχουμε αντιληφθεί να υπάρχει υπηρεσία καθαριότητας. Η κατάσταση είναι αποκρουστική έως επικίνδυνη ιδιαίτερα σε χώρους όπως τα νοσοκομεία. Πρέπει να ληφθούν άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα για την προστασία των καταναλωτών, και τον τερματισμό της δυσφημίσεως της χώρας, από υπηρεσίες «δημοσίου συμφέροντος» οι οποίες έχουν εξελιχθεί σε μηχανισμούς συστηματικής υποβαθμίσεως της ποιότητας ζωής των κατοίκων αυτής της χώρας.
Πρόκειται για ιδιαίτερα σοβαρό θέμα δημόσιας υγείας αλλά και διαπλοκής δεδομένου ότι μάλλον κάποιοι πληρώνονται για να κάνουν εργασία την οποία και ασφαλώς δεν κάνουν.
Ζητήσαμε από τη Γ.Γ. Καταναλωτή να λύσει το πρόβλημα, αλλά ως γνήσια δημόσια υπηρεσία άρχισε τη διαβίβαση εγγράφων. Μετά από πολλούς κόπους καταφέραμε να δοθεί απάντηση από τον ΟΤΕ ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ λέει πόσο καλός είναι και τι καλή δουλειά κάνει, αλλά κουβέντα για τη ουσία. Προφορικώς μας είπαν ότι έχει γίνει ανάθεση καθαρότητας, πράγμα που παραπέμπει σε καθαρή διαπλοκή εφόσον δεν υπάρχει καθαριότητα.
Προσπαθούμε να κάνουμε τους αρμόδιους να αναλάβουν τις ευθύνες τους εδώ και μια δεκαετία περίπου, αλλά αυτοί ανθίστανται σθεναρώς (και φαντάζομαι επωφελώς, μια και κανείς άλλος δεν θίγει το θέμα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου