15 Οκτωβρίου 2012

Ερώτημα …


Τι απέγινε η σήραγγα στο Σχιστό;

Φαντάζομαι ότι τώρα που προφανώς μπορεί να νομιμοποιηθεί το αυθαίρετο της γιαγιάς, η σήραγγα θα γίνει πολιτιστικό μνημείο πολιτικής εγκληματικότητας, διαπλοκής και επιβράβευσης της παράβασης καθήκοντος όλης της ιεραρχίας του ΥΠΕΧΩΔΕ/ΥΠΕΚΑ και της τοπικής αυτοδιοίκησης .

Εύγε.

ΥΓ:  Θυμηθήκαμε και την εκπληκτική ιστορία της σήραγγας «Μπακογιάννης» του Τυμφρηστού. Επί 20 σχεδόν χρόνια όλοι οι εποχούμενοι ήταν υποχρεωμένοι να ανεβαίνουν στις στροφές του Τυμφρηστού για να αυξάνουν το τζίρο των «επιχειρηματιών» και των πωλητών του δρόμου. Ο Δήμος Καρπενησίου μας πληροφόρησε (ευχαριστούμε για την άμεση ενημέρωση, πράγμα πρωτοφανές) ότι ο δρόμος παραδόθηκε τελικώς στη κυκλοφορία και οι ανηφόρες του Τυμφρηστού αποτελούν πλέον παρελθόν.

2 σχόλια:

  1. ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ17 Οκτωβρίου 2012 στις 3:14 μ.μ.

    Λάβαμε το ερώτημά σας και θα σας ενημερώσουμε άμεσα με e-mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατόπιν προσφυγής ιδιοκτήτριας, της οποίας όμως η ιδιοκτησία ήταν αυθαίρετη και σε δασική περιοχή, το ΣΤΕ ακύρωσε την συντελούμενη απαλλοτρίωση κατά το τμήμα της ιδιοκτησίας της το οποίο βρισκόταν πάνω στο μέτωπο διάνοιξης των σηράγγων προς Αθήνα.

    Το Υπουργείο επανήλθε εκ νέου με δύο διαδοχικές προτάσεις απαλλοτριώσεων, οι οποίες όμως εκ νέου προσβλήθηκαν στο ΣΤΕ και ακυρώθηκαν. Λόγω μη δυνατότητας αποπεράτωσης της διάνοιξης των σηράγγων, η εργολαβία διαλύθηκε και έγινε ανασχεδιασμός του έργου.

    Κατερίνα Δεμερτζή
    Δ/ντρια Γραφείου Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων

    30 Οκτωβρίου 2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή