25 Ιουλίου 2013

Που βρίσκεται το θέμα της αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες …


Ο Νόμος επιβάλλει σε κάθε δημόσια υπηρεσία να υπάρχει «κυτίο παραπόνων» ή κυτίο στο οποίο οι πολίτες, σε ειδικά έντυπα, καταγράφουν τις απόψεις τους για τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Δεν ακούσαμε τόσα χρόνια κανένα κ. Ρακιτζή (Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης), καμιά κα Πολίτη (Συνήγορο του Πολίτη) και άλλους πολλούς συνηγόρους (του παιδιού, των τραπεζών, και άλλων που έχει δημιουργήσει το σύστημα για να εξασφαλίζει φαίνεται τους ημετέρους) να έχουν μιλήσει για την ενημέρωση των πολιτών, την καταλληλότητα των εντύπων, τα κουτιά υποδοχής, την αξιολόγηση, τα αποτελέσματα και τις ενέργειες της διοίκησης για τη τυχόν βελτίωση της διαδικασίας και τις συνέπειες των παραπόνων και των προτάσεων των πολιτών.

Προφανώς όλα είναι ρόδινα και ευρωπαϊκά. Ελπίζω οι μόνιμοι αντιπρόσωποι της Ελλάδος στα διεθνή βήματα να τονίζουν την ευνομία και την ικανοποίηση των πολιτών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Και εν τέλει να σταματήσουν να μας δαχτυλοδείχνουν, όλοι όσοι μας ζηλεύουν και μας κατακρίνουν άδικα.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου