2 Οκτωβρίου 2014

Οφείλουμε σε όλους τους τουρίστες, έλληνες και ξένους, και καλύτερο φαγητό …

Είμαστε της άποψης ότι το φαγητό στην Ελλάδα δεν είναι πάντοτε καλό και σε επαρκείς (σύμφωνα με το νόμο και τη λογική) ποσότητες.

Για αυτό κάθε φορά που επισκεπτόμαστε ένα τόπο ρωτάμε και ξαναρωτάμε – ιδιαίτερα ταξιτζήδες, που τρώνε με την οικογένειά τους – για να ανακαλύψουμε τα καλά εστιατόρια.

Οι ξένοι τουρίστες δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο, αν και ξύπνησαν και αυτοί, ιδιαίτερα όσοι έχουν ξανάρθει στην Ελλάδα.

Είναι απαραίτητο να μπουν νέοι κανόνες όσον αφορά την εστίαση και την ποιότητά της.

Μερικές προτάσεις:
  • Ειδικά τραπεζομάντηλα και σερβίτσια, ελληνικού σχεδιασμού και κατασκευής
  • Μεγαλύτερες μερίδες και πιάτα
  • Προσφορά ενός μπουκαλιού νερού δωρεάν, σε κάθε τραπέζι
  • Αγνότερα υλικά, ελληνικής προέλευσης και επώνυμα, ακόμα και στο αλάτι, το λάδι, το ξύδι κλπ. Να ζυγίζονται, π.χ. φέτα
  • Ψητά στα κάρβουνα ή τουλάχιστον σε όσους έχουν ειδικό σήμα
  • Κέρασμα στο τέλος με ελληνικό παραδοσιακό γλυκό ή φρούτο
  • Στα ψητοπωλεία να ζυγίζεται η ποσότητα στα σουβλάκια με πίττα ή χωρίς και να σταματήσει η «εκτίμηση» της ποσότητας με το μάτι του σουβλατζή
  • Να αναθεωρηθεί η διάταξη για το ζύγισμα των κρεάτων ψημένα και να διαμορφωθεί νέα, ώστε να αγοράζει ο πελάτης άψητο το κρέας, κάτι που άλλωστε γίνεται μέχρι σήμερα παντού και παρανόμως και όχι να πληρώνει το αρνί 25, 28 ή 30 €
  • Αυστηρός έλεγχος στους χώρους υγιεινής
  • Να απαγορευτεί το κάπνισμα στα εστιατόρια, λόγω και της συχνής παρουσίας παιδιών
  • Να ελέγχεται αυστηρά η υγεία των σερβιτόρων και του προσωπικού της κουζίνας
  • Να επιβληθούν κανόνες HACPP (Ανάλυση Κινδύνων και Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου) σε όλα τα καταστήματα που προσφέρουν φρέσκα προϊόντα, ιδιαίτερα ψαρικά
  • Να επιβληθεί ηλεκτρονική παραγγελία (γίνεται από δεκαετίας σε πολλές καφετέριες σε όλη την Ελλάδα), καταχώρηση της κατανάλωσης και αυτόματη έκδοση απόδειξης
  • Να εφαρμοστεί σύστημα αναμονής των πελατών πριν την είσοδο στους χώρους εστίασης, προκειμένου να πάψει η απαράδεκτη περιφορά των νέων πελατών για να βρουν τραπέζι και να ενοχλούν αυτούς που γευματίζουν

Φανταζόμαστε ότι και άλλοι πολίτες μπορούν να προτείνουν και άλλα θέματα για τη βελτίωση των υπηρεσιών. Πρέπει  βέβαια και το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών επί τέλους να θέσει σε εφαρμογή το Νόμο για την σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το TAXIS.

1 σχόλιο:

  1. Προτείνουμε να διαβάσετε και το http://www.kathimerini.gr/786424/article/epikairothta/ellada/h-ellhnikh-koyzina-kerdise-to-xarvarnt

    ΑπάντησηΔιαγραφή