1 Οκτωβρίου 2014

Η περιπέτεια των ΚΕΠΑ …

Αφορά – εκτός από τους μάγκες και τους αλλοδαπούς που μάλλον προσπαθούν να εξασφαλίσουν τζάμπα χρήματα – πονεμένους και ταλαιπωρημένους έλληνες πολίτες, στους οποίους το ΙΚΑ, ο ΕΟΠΠΥ και οι άλλες σκοτεινές δυνάμεις τους τρισάθλιου κράτους/διοίκησης προσπαθούν να συνθλίψουν.

Εξηγούμαι:

Πρέπει να πας εκεί και να στηθείς για περισσότερο από 2 ώρες (γράφοντας το όνομά σου σε ένα κομμάτι χαρτί/προτεραιότητα), για να μπεις στο γραφείο, από το οποίο μπορείς να πάρεις πληροφορίες ή/και να κάνεις αίτηση.

Υπάρχει βέβαια στο εξωτερικό του γραφείου έντυπο αιτήσεως με οδηγίες, χρώματος κιτρινισμένου και αποκρουστικού.

Πληροφορίες τηλεφωνικώς δίνονται ίσως γύρω στις 2 μμ, ή ενωρίτερα αν δεν υπάρχει κόσμος σε αναμονή. Οι απόπειρες επικοινωνίας μπορεί να είναι πάρα πολλές.

Η αίτησή σου καταγράφεται ηλεκτρονικά, αλλά πρέπει να πας στο Ταμείο – 2 ορόφους παραπάνω – για να πληρώσεις 46,13 € βάσει του εντύπου που σε εφοδιάζει το ισόγειο γραφείο. Σε στέλνουν δε να πας να κάνεις αντίγραφο (γιατί έτσι θέλουν στο ισόγειο, αλλά όχι πάντοτε). Ας είναι καλά το Ουζερί λίγο παραπέρα.

Σε ειδοποιούν τηλεφωνικώς για την συνεδρία της Επιτροπής. Αν θέλεις διευκρινίσεις και έχεις τυχόν άλλα ερωτήματα, η πλέον συνηθισμένη απάντηση είναι «ελάτε από εδώ», πράγμα που σημαίνει άλλες 2 ώρες περίπου αναμονή.

Μπορείς να παραλάβεις το Πιστοποιητικό, αφού υπολογίσεις ένα περίπου μήνα αναμονή μετά την Επιτροπή και αφού στηθείς πάλι για περίπου για 2 ώρες. Σε περίπτωση τρίτου προσώπου παραλήπτη, απαιτείται επίσημη εξουσιοδότηση (άλλη ταλαιπωρία!).

Το Πιστοποιητικό εκτυπώνεται παρουσία σου και περιχαρής επιστρέφεις σπίτι σου, δια τα περαιτέρω και τα άλλα προβλήματα που πρέπει  να αντιμετωπίσεις στην προσπάθειά σου να κάνεις χρήση του Πιστοποιητικού.

Ερωτούμε τη σεβαστή διοίκηση και τους πολυπληθείς υπάλληλους της: Γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής της αιτήσεως, της τυχόν σχετικής αλληλογραφίας και της αποστολής της Πιστοποίησης στον ενδιαφερόμενο;

Ερωτούμε τη σεβαστή διοίκηση και τους πολυπληθείς υπαλλήλους της: Γιατί δεν διαβιβάζεται ηλεκτρονικά και υπηρεσιακώς η Πιστοποίηση στις φορολογικές και άλλες αρχές, για την ενσωμάτωση στο φάκελο του πολίτη, για τις τυχόν ρυθμίσεις που δικαιούται;

ΥΓ: Η περιγραφή αντανακλά την εμπειρία μου, λόγω ΑΜΕΑ συζύγου, στο ΚΕΠΑ Κορωπίου το διάστημα Ιουνίου – Οκτωβρίου 2014

ΥΓ: Λέτε η εξαγγελία του υπουργού Υγείας κ. Βορίδη, περί ηλεκτρονικού φακέλου (βλέπετε http://simpleandclear.blogspot.gr/2014/09/e_23.html  να διορθώσει πολλά από τα κακώς κείμενα; Και πότε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου