29 Ιανουαρίου 2015

Αποζημιώσεις σε επιβάτες μέσων μαζικής μεταφοράς …

Πενήντα παράπονα και καταγγελίες φτάνουν, κατά μέσον όρο, καθημερινά στα γραφεία της εταιρείας Συγκοινωνίες Αθηνών από δυσαρεστημένους επιβάτες. Ποια είναι, όμως, η τύχη αυτών των καταγγελιών και, στην περίπτωση που αυτές ευσταθούν, με ποιον τρόπο δικαιώνεται ο επιβάτης; Η ελληνική πραγματικότητα, μακριά από τις ευρωπαϊκές επιταγές, καλείται να εκσυγχρονιστεί. Η διοίκηση της εταιρείας Συγκοινωνίες Αθηνών επεξεργάζεται την αναθεώρηση της «Χάρτας Δικαιωμάτων των Επιβατών» με τρόπο που να προβλέπει ακόμη και αποζημιώσεις σε επιβάτες, σε μια προσπάθεια εναρμόνισης με την κοινοτική οδηγία για ενιαίες ρυθμίσεις σε όλες τις χερσαίες μεταφορές. Η νέα «Χάρτα Δικαιωμάτων» θα προβλέπει την καταβολή αποζημίωσης σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει αδικηθεί ο επιβάτης, στα πρότυπα των διαδικασιών που ισχύουν για τις αεροπορικές μετακινήσεις.
Περίπου 50 καταγγελίες δυσαρεστημένων επιβατών δέχεται κάθε μέρα η εταιρεία.
Αναλυτικά, η πρώτη περίπτωση στην οποία καταβάλλεται αποζημίωση αφορά το ενδεχόμενο κακής συμπεριφοράς ή ελλιπούς εξυπηρέτησης εργαζομένου προς τον επιβάτη. Προϋπόθεση, ωστόσο, είναι η καταγγελία να αποδειχθεί βάσιμη και να έχει καταδικαστεί ο υπάλληλος από το Πειθαρχικό Συμβούλιο. Εντούτοις, η εξέταση των καταγγελιών από τα Πειθαρχικά Συμβούλια των συγκοινωνιακών εταιρειών συνήθως καθυστερεί πολύ, ενώ παρατηρείται το παράδοξο οι εργαζόμενοι να κρίνονται πειθαρχικά και από συναδέλφους τους, γεγονός το οποίο έχει προκαλέσει στο παρελθόν σημαντικά προβλήματα. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 28 Ιανουαρίου 2015).

Τώρα και επίσημη και με τυμπανοκρουσίες κοροϊδία.

Όσες καταγγελίες έχω κάνει τις έχουν βρει αβάσιμες ύστερα από πολλούς μήνες και έχουν καλύψει τους «εργαζόμενους».

Κανένας υπάλληλος δεν βρίσκεται ένοχος. Και συμπεριφέρονται ως αυθέντες και προκλητικότατα (ένας μάλιστα με απείλησε και σχεδόν χειροδίκησε εναντίον μου) και συχνά οδηγούν συζητώντας στο κινητό καθ’ όλη τη διαδρομή (γραμμή 416).

Επίσης δεν υπάρχουν ωράρια στις στάσεις των γραμμών, πράγμα που συμβαίνει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Εδώ αρνούνται και να το συζητήσουν, για τις περιφερειακές γραμμές τροφοδότησης του μετρό.

Φθάνει  πια η κοροϊδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου