14 Μαΐου 2015

Οι δυνατότητες εξαιρετικών μορφών τουρισμού είναι ανεξάντλητες …


Ο «Μουτζούρης» σφυρίζει και πάλι
Η «ιστορική» ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001 που κάποτε έκανε το δρομολόγιο Διακοπτό - Ζαχλωρού - Καλάβρυτα σφυρίζει και πάλι για να χαρίσει νέες αξέχαστες εμπειρίες στους λάτρεις της φύσης και του τρένου.

H μηχανή, που ανακατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) κατόπιν αιτήματος του ΟΣΕ, επέστρεψε την Τρίτη στη βάση της για να «σφυρίξει» ξανά στην ορεινή Αχαΐα στο φαράγγι του Βουραϊκού. 
Ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος εγκαινιάστηκε επί κυβερνήσεως Χαριλάου Τρικούπη το 1896, ενώ η ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001 αποτελεί ιστορικό κομμάτι του σιδηροδρομικού στόλου της χώρας.


«Παραδίδουμε σήμερα στον ΟΣΕ την ατμήλατη μηχανή πλήρως ανακατασκευασμένη, σε άριστη κατάσταση προκειμένου σύντομα να κάνει και πάλι ένα από τα ωραιότερα σιδηροδρομικά δρομολόγια της χώρας. Οι άνθρωποι μας εργάστηκαν δύο μήνες με πολύ αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της ατμήλατης για να επαναδρομολογηθεί», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:12:17, Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015 12:15). 

Θαυμάσια ιδέα. Ελπίζουμε δε και σε εξαιρετικές δουλειές, δηλαδή μεγάλη κίνηση και πολύ καλά οικονομικά αποτελέσματα.

Με την ευκαιρία προτείνουμε να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν σχετικά μικρού μεγέθους αλλά πολυτελείς αυτοκινητάμαξες για τις διαδρομές Κατακώλου – Αρχαίας Ολυμπίας, Κορίνθου – Ναυπλίου και Βόλου – Καλαμπάκας (ίσως και άλλες). Οι αυτοκινητάμαξες αυτές θα πρέπει να αποτελέσουν ένα μέρος τουριστικών διαδρομών μεγάλης αξίας για τη διακίνηση επιβατώνκρουαζιέρας.

Ελπίζουμε τα αρμόδια υπουργεία, οι δήμοι, ο ΟΣΕ, ο ΣΕΤΕ και τοπικές οργανώσεις που δραστηριοποιούντα στον τουρισμό και τον πολιτισμό να ασχοληθούν σοβαρά με την πρότασή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου