3 Ιουνίου 2015

Ο ΕΟΤ διέθεσε κονδύλι 470.000 ευρώ για διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού …

Στην έγκριση υλοποίησης διαφημιστικών ενεργειών προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
 ,
με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω του διεθνούς δικτύου Yahoo στη Μέση Ανατολή και στις αραβικές χώρες, μέσω του MSN στις αγορές της Βρετανίας και της Ολλανδίας και μέσω της Samsung Smart TV στις αγορές της Βρετανίας και της Βραζιλίας. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 3 Ιουνίου 2015).

Φάτε και σώστε.

Μία και μόνη είναι η καλύτερη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού. Η απομάκρυνση των σκουπιδιών από παντού.

Αλλά αυτό δεν έχει χρήματα και συμβόλαια. Έχει απλή και καθημερινή δουλειά από όλους και αλλαγή συμπεριφοράς.

Απαιτεί πολιτισμό. Αυτόν που έχασαν όλοι σχεδόν οι Έλληνες και φυσικά έχει χάσει δυστυχώς και η νέα κυβέρνηση των καπιταλιστών αριστερών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου