15 Οκτωβρίου 2015

Ερώτημα 105o …για τη συμπεριφορά υπαλλήλων …

Γιατί οι υπάλληλοι, όταν οι πελάτες τους υποδεικνύουν κάτι μη ικανοποιητικό στη λειτουργία μιας επιχείρησης ή υπηρεσίας ή προτείνουν βελτιώσεις, υπεραμύνονται της παρούσας κατάστασης αντί να σημειώσουν τις υποδείξεις, να ευχαριστήσουν και να τις μεταφέρουν στα ανώτερα κλιμάκια, ώστε να υπάρξει βελτίωση, καλύτερες υπηρεσίες και προφανώς ικανοποίηση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου