11 Αυγούστου 2016

Κάθε (Ελληνικό) λιμάνι και καημός …

Πώς πηρεάζει το νέο τούνελ του Gotthard τα ελληνικά λιμάνια;



Ε​​ίναι σίγουρο ότι με το άκουσμα της διάνοιξης του τούνελ μήκους 57,1 χλμ. στο Gotthard, η σκέψη της πλειονότητας της ελληνικής κοινής γνώμης πήγε στο ότι αυτό θα διευκολύνει τους εκδρομείς των χιονοδρομικών κέντρων της Ελβετίας.

Αλλά αυτή η αντίληψη αποτελεί μικρό τμήμα της εικόνας και σίγουρα δεν θα είχαμε εργασίες 24 χρόνων (7 χρόνια προετοιμασίας και 17 χρόνια κατασκευής), την κατασκευή 151 χλμ. διαφόρων τούνελ και δαπάνη 8,5 δισ. ευρώ για να ταξιδεύουν γρήγορα οι Ευρωπαίοι για σκι. Και τι χρειάζεται ένα low base τούνελ για το σκι;

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, κάθε κατασκευαστικό έργο, του οποίου η εμβέλεια ξεπερνά τα σύνορα μιας χώρας, εντάσσεται εκ των πραγμάτων στις γεωπολιτικές εξελίξεις. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 07.08.2016 : 10:19).

Είχαμε γράψει επ’ αυτού στο Ημερολόγιο – βλέπετε http://simpleandclear.blogspot.gr/2016/06/blog-post_63.html - μόλις μάθαμε τα νέα από τη Γενεύη, σχετικά με τις προοπτικές του τούνελ και τους σχεδιασμούς των Ελβετών.



Εδώ στην Ελλάδα βολοδέρνουμε στα πελάγη της ευωχίας των σαλονιών της Ευρώπης και της εξουσίας και κυβερνάμε έτσι όπως μας αρέσεις και όπως μας έρχεται καθημερινά, χωρίς στόχους, πολιτικές, στρατηγικές και πρόγραμμα. Αρκεί να τρώμε και να πίνουμε εις υγείαν του κορόιδου λαού, που εξακολουθεί να πιστεύει στα ψέματα και στα παχιά τα λόγια τα μεγάλα.

ΥΓ: Προσέξτε την ποιότητα κατασκευής και θα κλάψετε για το όργιο τεχνικής ανικανότητας και κλοπής υλικών των δημοσίων έργων, που κατασκευάζονται στην Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου