24 Οκτωβρίου 2016

Παρατηρήσεις σχετικά με το κλειστό δρόμο που εκλαμαβάνεται ως ο Ε65 …

Χρησιμοποιήσαμε πρόσφατα το τμήμα "άγνωστου" δρόμου από Φάρσαλα μέχρι Καρδίτσα.

Από αυτά που είδαμε, πρόκειται για ένα νέου τύπου και ελληνικής πατέντας αυτοκινητόδρομο.

1.    Πάρα το γεγονός ότι κατασκευάζεται σε κάμπο δεν έχει προβλεφθεί ουδέτερη ζώνη ασφαλείας μεταξύ των δύο ρευμάτων

2.    Το μεταλλικό στηθαίο που διαχωρίζει τα δυο ρεύματα είναι πρακτικώς αδύνατον να συγκρατήσει αυτοκίνητα που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και εμπλακούν σε τυχόν ατύχημα και μαθηματικώς βέβαιο ότι δεν έχει καμιά αξία κατά την εμπλοκή βαρέων  οχημάτων (π.χ. νταλίκες)

3.    Δεν έχει προβλεφθεί ΛΕΑ

4.    Διαπιστώσαμε την ύπαρξη ισόπεδων διασταυρώσεων με κάθετους δρόμους. Πατέντα ολκής και εγκληματικός σχεδιασμός

5.    Οι δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση έχουν μικρό πλάτος, ακατάλληλο για μεγάλα οχήματα και μεγάλες ταχύτητες

6.    Δεν έχουν προβλεφθεί χώροι προσωρινής στάθμευσης

7.    Παράλογη ανισόπεδη διασταύρωση του δρόμου με το σιδηρόδρομο έξω από τα Φάρσαλα και με μεγάλες κλίσεις. Ο αυτοκινητόδρομος θα πρέπει μάλλον να είναι στο επίπεδο του εδάφους και ο κάθετος σε υπόγειο ή υπέργειο επίπεδο. Ελπίζουμε να πρόκειται για προσωρινή διευθέτηση

8.    Δεν είδαμε τη παράλληλη κατασκευή ή προεργασία για παράπλευρους δρόμους προς χρήση των κατοίκων της περιοχής

9.    Δεν είδαμε πουθενά ψυχή ούτε μηχάνημα κατά μήκος του δρόμου. Έχει εγκαταλειφθεί η όλη προσπάθεια; Τέλειωσαν οι πιστώσεις; Ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Φυσικά και δεν περιμένουμε απαντήσεις από τους αρμοδίους που περιφρονούν συστηματικά τους Έλληνες πολίτες και κάνουν ότι θέλουν χωρίς συνέπιες, λογοδοσία και διαφάνεια. Και δε μιλάμε για τις δαπάνες των έργων και των δαπανών για την εκ των υστέρων διόρθωση των κακών επιλογών και τη προβληματική συντήρηση.

1 σχόλιο:

  1. Μας υποδείχτηκε ότι ο δρόμος που διανύσαμε δεν είναι ο Ε65. Και ευτυχώς.

    Ίσως αν υπήρχαν πινακίδες ενημέρωσης δεν θα κάναμε το λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή