15 Οκτωβρίου 2016

Αλλάζουν οι παίκτες σε υαλουργία, οικιακό - ξενοδοχειακό εξοπλισμό …

Κινητικότητα: Η YALCO δίδει τη θυγατρική της στη Ρουμανία αντί 1,9 εκατ. και η Γιούλα πωλεί μονάδες αντί 170 εκατ.


Η υαλουργία Γιούλα προχώρησε στην πώληση των παραγωγικών της μονάδων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και κράτησε μόνο μια μικρή μονάδα παραγωγής ποτηριών.

Έντονη κινητικότητα εμφανίζει ο κλάδος της υαλουργίας, καθώς και ο συναφής τομέας του οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Όπως τονίζεται από στελέχη της συγκεκριμένης αγοράς, παρατηρείται πλέον επιτάχυνση του ρυθμού συγκέντρωσης στον κλάδο, υπό την πίεση και των τραπεζών λόγω εξυγίανσης των δανειακών τους χαρτοφυλακίων … . (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:13:39, Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016 13:39).

Με αφορμή τις επισημάνσεις που κάνει το άρθρο σχετικά με τον οικιακό και ξενοδοχειακό εξοπλισμό, είναι και πάλι επίκαιρο να αναρωτηθούμε στην Ελλάδα τι ακριβώς συμβαίνει με τον τουρισμό.

Δεν έχουμε ποτέ διαβάσει ή ακούσει για σοβαρές μελέτες που να αναλύουν τη συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων στο τουριστικό προϊόν και αν είναι δυνατόν και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορούν να αναπτυχθούν η εγχώρια βιομηχανία, η βιοτεχνία και οι άλλες σχετικές δραστηριότητες. Στόχος είναι προφανώς να μεγιστοποιηθεί ή τουλάχιστον να βελτιωθεί και το τελικό τουριστικό προϊόν και να περιοριστούν οι χωρίς λόγο εισαγωγές, αλλά και να καθιερωθούν ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες ως «όνομα ποιότητας και ταυτότητας».

Προξενεί κατάπληξη ότι κανένας αρμόδιος δεν ασχολείται με τα προφανή και τα απαραίτητα, αλλά όλοι προσπαθούν να περάσουν την ώρα τους, χωρίς προσπάθεια και εργασία. Ή μήπως απασχολούνται με τις εισαγωγικές επιχειρήσεις που ίσως έχουν δημιουργήσει και οι οποίες είναι εν πολλοίς υπεύθυνες για την αποβιομηχάνιση κλάδων και περιοχών (Καρπενήσι, Σύρος, Νάουσα, Πάτρα, Χαλκίδα κα.).

Θα φιλοτιμηθεί κανείς να απαντήσει και κυρίως να δρομολογήσει τους απαραίτητους μηχανισμούς και προγράμματα; Αμφιβάλλουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου