4 Ιουλίου 2017

Να εκσυγχρονιστεί και ο ΕΟΠΥΥ … 

Μέχρι τώρα (εντός του 2017) αναγκάστηκα να μεταβώ 3 φορές σε φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου να παραλάβω φάρμακα για ασθενή συγγενή μας.

Η διαδικασία είναι γραφειοκρατική και χρειάζεται (ευτυχώς άπαξ) εξουσιοδότηση με επικύρωση του γνησίου της υπογραφής.

Την πρώτη φορά περίμενα 3 ώρες μέχρι την παραλαβή, αλλά τη δεύτερη και τρίτη κατάλαβα ότι αν πάω σε άλλες ώρες (προς το μεσημέρι) η αναμονή είναι λογική από μισή έως μία ώρα.

Η όλη επιχείρηση απαιτεί ένα πρόσωπο να έχει χρόνο για να πάει στο φαρμακείο, ενώ υπάρχει και μια δαπάνη 20 € για ταξί. Δεδομένου ότι αν κανείς επιχειρήσει να πάει με λεωφορείο, θα χρειαστεί 3 συγκοινωνίες και τουλάχιστον 2 ώρες για να πάει και 2 ώρες για να γυρίσει. Και ας σημειωθεί ότι εγώ βρίσκομαι σχετικά κοντά σε φαρμακείο και υπάρχουν και οι δυνατότητες συγκοινωνίας.

Προτείνουμε στο ΕΟΠΥΥ να ενεργοποιήσει υπηρεσία παραδόσεις κατ΄ οίκον με χρώση του ασθενούς (ένδειξη κατά την έκδοση της συνταγής). Μια εταιρεία ταχυμεταφορών θα χρέωνε περίπου 5 €, ενώ ο ΕΟΠΥΥ θα μπορούσε να χρεώνει 10 €, αν λάβει κανείς υπόψη του και την ενασχόληση υπαλλήλου για την επιτυχή παράδοση.

Με το τρόπο αυτό θα αποφευχθούν οι μεγάλες ουρές και αναμονές, θα διευκολυνθούν οι υπάλληλοι του ΕΟΠΥΥ και θα δημιουργηθούν δουλειές για υπαλλήλους των εταιρειών ταχυμεταφορών. Και η εξυπηρέτηση των πολιτών θα είναι  άμεση και αποτελεσματική, για όποιον τουλάχιστον το επιθυμεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου