4 Σεπτεμβρίου 2017

Κριτικές ξενοδοχείων και επιχειρήσεων τουρισμού κα. …

Οι διαδικτυακές εταιρείες κρατήσεων σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο έχουν επιβάλλει πλέον τη λογική των κριτικών για τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρουν καταλύματα, εστιατόρια και άλλες σχετικές μονάδες.

Πρόκειται για μεγάλη προσφορά και εξαιρετική υπηρεσία. Βέβαια και εκεί έχουν παρεισφρήσει μαγκιές και απάτες, αλλά λαμβάνονται πλέον μέτρα εξουδετέρωσής των.

Είμαστε της άποψης ότι οι υπηρεσίες κριτικής πρέπει να επιβληθούν από τις αρχές όπως ο ΕΟΤ ή το υπουργείο Τουρισμού. Πρέπει επίσης να εκδοθούν προδιάγραφες για όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στις ιστοσελίδες των μονάδων και σε πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αλλά ούτε και έχουν πληροφοριακό περιεχόμενο για τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες.

Πρέπει επίσης να υπάρξει επιβολή απαντήσεων σε αρνητικά σχόλια και η περιγραφή των βελτιώσεων, εκ μέρους των υπευθύνων. Τα δε θετικά σχόλια πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξεως.

Το θέμα είναι  επείγον και θα διευκολύνει τις σχέσεις πελατών και υπευθύνων των μονάδων και θα επιβραβεύσει τις συνεπείς επιχειρήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου