25 Νοεμβρίου 2017

Πάντα καταστροφή, ποτέ διατήρηση, νοικοκύρεμα, αξιοποίηση …

Μας ήρθε στο νου η παλιά σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Κορίνθου.

Εγκαταλείφθηκε μόλις υλοποιήθηκε η νέα χάραξη της γραμμής, η οποία χρησιμοποιείται σήμερα μάλλον επιτυχώς από τον προαστιακό σιδηρόδρομο.

Και η παλιά γραμμή;

Βανδαλισμοί και ξήλωμα από συμμορίες που επιπίπτουν ως κοράκια και γύπες μόλις οσμιστούν ψοφίμι και εγκατάλειψη από τους αρμοδίους και υπευθύνους, που είναι  μονίμως ανεύθυνοι και δε διαθέτουν ίχνος κουλτούρας, μυαλό, ενέργεια και όλες τέλος πάντων τις ιδιότητες που θα πρέπει να έχουν όσοι κατέχουν πόστα ευθύνης.

Προτείνουμε η γραμμή να λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα και ημέρες αργιών για μετάβαση σε Ελευσίνα, Ισθμό, Κόρινθο, Λουτράκι, Άργος και Ναύπλιο, παράλληλα  με τη νέα γραμμή για τουριστικούς λόγους. Και φυσικά με αναβαθμισμένες αμαξοστοιχίες και σταθμούς, με όλες τις σύγχρονες ανέσεις.

Τι λέτε; Μήπως άραγε μπορούν να δρομολογήσουν το θέμα οι Ιταλοί ιδιοκτήτες πλέον των ελληνικών σιδηροδρόμων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου