3 Μαΐου 2018

Το ψηφιακό «166» θα σώζει ζωές και... εργατοώρες …

Το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο πλαίσιο της πρόσφατης δωρεάς του στο ΕΚΑΒ για τα 143 νέα ασθενοφόρα, προχώρησε και στην ψηφιακή αναβάθμιση του επιχειρησιακού κέντρου του ΕΚΑΒ Αθήνας για την ηλεκτρονική διαχείριση των περιστατικών και την τηλεματική παρακολούθηση των ασθενοφόρων.

Ασυρματιστές στο επιχειρησιακό κέντρο του ΕΚΑΒ. Οι οθόνες για την τηλεματική παρακολούθηση των ασθενοφόρων έχουν ήδη εγκατασταθεί, ενώ έως τα τέλη Ιουνίου οι χειρόγραφες καρτέλες των περιστατικών θα αποτελέσουν παρελθόν, αφού το νέο σύστημα –δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος– θα λειτουργεί πλήρως.
 Σύμφωνα με τον κ. Καρακατσιανόπουλο, «για όσους γνωρίζουν, η αναβάθμιση είναι εξίσου σημαντική με την αγορά νέων ασθενοφόρων». Ηδη, έχει παραληφθεί και έχει εγκατασταθεί το υλισμικό (hardware) και το λογισμικό (software) τoυ συστήματος, ενώ ολοκληρώνεται η εκπαίδευση του προσωπικού.
 Από τα μέσα Απριλίου έχει ξεκινήσει η ηλεκτρονική καταχώριση της κάθε καρτέλας περιστατικού από τους τηλεφωνητές και σε δύο εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσει σταδιακά να εφαρμόζεται το νέο σύστημα και από τους ασυρματιστές με την ηλεκτρονική παραλαβή και ενημέρωση της καρτέλας, τη διαβίβαση του περιστατικού στο ασθενοφόρο και την τηλεματική παρακολούθησή του. Αρχικά από τη νυχτερινή βάρδια για τα περιστατικά σε Εύβοια, Κορινθία και Βοιωτία τα οποία συντονίζονται από τον τομέα Αθήνας, θα επεκταθεί στην απογευματινή βάρδια και μόλις φτάσει σε ένα σημείο καλής λειτουργίας θα «μπουν» στο σύστημα και τα επείγοντα της Αττικής. Η επιδίωξη είναι αυτό να έχει γίνει έως τα τέλη Ιουνίου … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΥΓΕΙΑ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, 30.04.2018 : 08:05).

Δεν υπάρχουν λόγια για να ευχαριστήσει κανείς το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και τους ανθρώπους που το διαχειρίζονται. Είμαστε σίγουροι ότι θα ήταν, ευχής έργο αν του ανέθεταν και τη κυβέρνηση της Ελλάδος. Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι όλοι οι Έλληνες θα απολάμβαναν εξαιρετικές υπηρεσίες, δικαιοσύνη, πρόοδο, σεβασμό, δημοκρατία και αποτελεσματικότητα.

Σχετικά με το νέο σύστημα θα θέλαμε να κάνουμε 2 παρατηρήσεις:

1.    Λογικά το σύστημα θα περιέχει και λογισμικό διαδικασίας επιλογής περιστατικών (Triage). Το λογισμικό αυτό βοηθέ τους τηλεφωνητές να διαπιστώσουν αντικειμενικά τη βαρύτητα του περιστατικού και να δράσουν ανάλογα. Ακόμα και να απορρίψουν το αίτημα. Δυστυχώς το άρθρο δεν αναφέρει κάτι σχετικά και πρέπει το ΕΚΑΒ να πληροφορήσει τους πολίτες αναλυτικά για τις δυνατότητες του συστήματος

2.    Σχετικά με τα ασθενοφόρα σε νησιά ή μικρές κοινότητες  προτείνουμε να διαβάσετε την ανάρτηση http://simpleandclear.blogspot.gr/2016/06/blog-post_15.html  Το πρόβλημα παραμένει άλυτο από τότε και κανείς δε θέλει να δει τη σκληρή πραγματικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου