19 Ιουλίου 2019

Διαχείριση όλων των φάσεων της κρίσης …

H πρόσφατη θεομηνία που έπληξε τη Χαλκιδική στοίχισε τη ζωή σε επτά ανθρώπους τουλάχιστον, και αποκάλυψε τις αδυναμίες του κρατικού μηχανισμού στη διαχείριση κρίσεων κατά τη διάρκεια φυσικών καταστροφών, κυρίως στην προειδοποίηση.


Οι κρίσεις έκαναν παράγοντα το κ. καθ. αλλά λύσεις και οργάνωση δεν είδαμε … 

Είναι παράδοξο πως ένα χρόνο μετά το Μάτι δεν έχει εφαρμοστεί το σύστημα αυτόματης αποστολής γραπτών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα, με βάση τη γεωγραφική θέση, αγγλιστί, wireless alert system. Αυτό έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό διεθνώς, και δεν παραβιάζει προσωπικά δεδομένα. Ενας πυλώνας κινητής τηλεφωνίας στέλνει μηνύματα προς όλα τα κινητά στην ακτίνα εμβέλειας του πυλώνα, και όσα είναι σωστά ρυθμισμένα, δέχονται τα μηνύματα. Λειτουργεί περίπου σαν ένα μεγάφωνο, αν είναι κανείς κοντά ακούει, αλλιώς όχι … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ, 15.07.2019 : 15:44).

Χιλιάδες άνθρωποι στη διοίκηση, .άφθονα τεχνικά μέσα που παρέχουν οι κουτόφραγκοι της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Τίποτε όμως δε φθάνει τους πολίτες.

Οι πολίτες είναι καλοί να πληρώνουν φόρους, να ψηφίζουν το κόμμα μας, να κάθονται ατελείωτες ώρες στις ουρές, να πειθαρχούν, να μη μιλούν και να μην αυθαδιάζουν, να μας θαυμάζουν, να καίγονται, να πνίγονται χωρίς παράπονο και άλλα τέτοια δημοκρατικά και απαραίτητα μπας και βολευτούν κάπου, κάποτε.

Στην Εσπερία όλα τα συστήματα λειτουργούν, οι πολίτες επωφελούνται και η ζωή τους γίνεται διαρκώς καλύτερη, ευκολότερη, ασφαλέστερη.

Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε πλέον προβληματική δικαιοσύνη και κανείς αρμόδιος δεν απολογείται, δεν αξιολογείται και δεν δικάζεται για παραλείψεις, άγνοια, ανικανότητα, διαπλοκή, εγκληματικές συμπεριφορές. Ποιος άραγε θα πάρει το φραγγέλιο;

Ας περιμένουμε λοιπόν την επόμενη μεγάλη καταστροφή μπας και γίνει κάτι. Μετά τη Μάνδρα και το Μάτι όμως δεν έγινε απολύτως τίποτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου