29 Οκτωβρίου 2019

Δεν απαντούν, παρανομούν, δεν εκσυγχρονίζονται…

Φυσικά μιλάμε για τις δημόσιες υπηρεσίες, Αλλά τα ίδια συμβαίνουν και στις περίφημες Ανεξάρτητες Αρχές, στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ενώσεως ακόμα και στις ιδιωτικές εταιρείες που φλομώνουν τους πελότες με υποσχέσεις και «προσφορές» και κοινωνικό έργο στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», αλλά δεν να ανταποκρίνονται σε θέματα καλών υπηρεσιών, δεν ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα, προβλήματα ή και διαμαρτυρίες πολίτων και πελατών και τέλος πάντων κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους να μεγιστοποιήσουν τα εισοδήματά τους ακόμα και με αθέμιτες πρακτικές. Οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες βέβαια αδιαφορούν και αμέσως ή εμμέσως υποστηρίζουν τις εταιρείες στις κακές αυτές πρακτικές.

Και οι ταλαίπωροι πελάτες/πολίτες απλά βράζουν στο ζουμί τους και δε βρίσκουν ποτέ το δίκιο τους.

Η άποψή μας ότι οι έλεγχοι σε θέματα φορολογίας που έχουμε παρουσιάσει εδώ και πολλά χρόνια πρέπει να γένονται από υπολογιστές και σε δεύτερο επίπεδο από εξειδικευμένους ελεγκτές, πρέπει να επεκταθεί ή να λειτουργήσει και στη περίπτωση των σχέσεων του πολίτη με τις αρχές και τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Και στο θέμα αυτό η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι η λύση. Η μοναδική λύση.

Φως όμως στον ελληνικό ορίζοντα δε φαίνεται.

Προς το παρόν η Ελλάς ασχολείται με επετείους, φανφαρονικούς λόγους, αυτοεπαίνους και στο τέλος φραπεδάκι στις καφετερίες.

Και ενώ οι Τούρκοι καιροφυλακτούν και εξοπλίζονται σαν αστακοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου