2 Απριλίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 25 …

Κανένας υπάλληλος ή δημόσιος φορέας, παραλήπτης ηλεκτρονικών μηνυμάτων που απευθύνουν οι πολίτες στις δημόσιες υπηρεσίες, δεν απαντούν σχεδόν ποτέ και ποτέ εγκαίρως – εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 15 ημερών που προβλέπεται από το Νόμο.

Ακόμα και όταν απαντούν είτε απλώς πρόκειται για διαβίβαση της επιστολής σε άλλο φορέας ή τμήμα ή υπηρεσία,  είτε απαντούν με το συνήθη τρόπο. Κατεβατά νόμων και αποφάσεων της διοίκησης χωρίς ουσία κα χωρίς να επιλαμβάνεται κανένας του προβλήματος και χωρίς ποτέ να προσφέρεται λύση ή να περιγράφεται ουσιαστική αντιμετώπιση.

Πρέπει να προβλεφθεί – αν δεν προβλέπεται ήδη - δίωξη του υπαλλήλου για μη τήρηση των υποχρεών του που απορρέουν από το ρόλο του και τη θέση του, ανικανότητα, αδιαφορία και ίσως απιστία περί την υπηρεσία, μετά ή άνευ δόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου