8 Σεπτεμβρίου 2020

Ελβετία: Ολοκληρώθηκε η διευρωπαϊκή σιδηροδρομική διαδρομή με τη σήραγγα Τσένερι …

Η Ελβετία άνοιξε επίσημα σήμερα τη σήραγγα Τσένερι, το τελευταίο τμήμα μιας επίπεδης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει απευθείας τη βόρεια Ευρώπη με τη Μεσόγειο μέσω διαδρομών που περνούν κάτω από τις Άλπεις. Η μήκους 15,4 χλμ. σήραγγα σημαδεύει την ολοκλήρωση της Νέας Σιδηροδρομικής Σύνδεσης μέσω των Άλπεων (NRLA), ένα σχέδιο 22.8 δισ. ελβετικών φράγκων που έχει χαρακτηριστεί το ελβετικό κατασκευαστικό σχέδιο του αιώνα. 


«Το περιβαλλοντικό όφελος είναι προφανές, αλλά δεν πρόκειται μόνο για τις Άλπεις», δήλωσε στο Reuters η Ελβετίδα πρόεδρος Σιμονέτα Σομαρούγκα, που ήταν παρούσα στην τελετή των εγκαινίων.«Είναι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελβετία και μια βιώσιμη πολιτική μεταφορών» 

Μαζί με τα 57,1 χλμ. της σήραγγας Γκοτά
ρ, της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο που άνοιξε το 2016, και τα 34,6 χλμ. της σήραγγας Λότσμπεργκ, η Τσενέρι ολοκληρώνει ένα σύστημα που επιτρέπει τη διέλευση εμπορικών αμαξοστοιχιών από το Ρότερνταμ ως τη Γένοβα κάτω από τα βουνά … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:16:55, Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020 16:51).

Έχουμε ξαναγράψει για το κίνδυνο να προτιμηθεί η ευθεία σχεδόν σιδηροδρομική γραμμή Γένοβας – Άμστερνταμ μέσω των Ελβετικών σηράγγων, σε σχέση με τη διαδρομή από Πειραιά προς Βόρεια Ευρώπη.

 

Ελπίζουμε ότι οι Έλληνες ιθύνοντες θα λάβουν υπόψη τους τις νέες δυνατότητες και θα πολιτεύονται ανάλογα.

 

Αλλιώς κλάφτα Χαράλαμπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου