21 Οκτωβρίου 2021

Πιερρακάκης: Τα επτά έργα του ψηφιακού μετασχηματισμού …

Στα επτά απτά αποτελέσματα-εξελίξεις αναφέρθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης

ΙΝΤΙΜΕ

στο πλαίσιο του 4ου Athens Investment Forum που συνδιοργανώνουν το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Vertical Solutions, λέγοντας ότι αποτελούν την «καλύτερη δυνατή απόδειξη για το τι έπεται γιατί όλα όσα έχουν γίνει είναι μόνο η αρχή» … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 21.10.2021 • 19:31).
 

Δε λέμε αρκετές και σημαντικές είναι οι υπηρεσίες που άλλαξαν όψη στην Ελλάδα εδώ και δύο χρόνια. Και απαλλάχτηκαν οι πολίτες από πολλές και θαυμάσιες ουρές και υποκλίσεις σε τρανούς βλοσυρούς, μονίμως κακοδιάθετους δημοσίους υπαλλήλους και σατράπες που εκδήλωναν την αντιπάθειά τους στους θλιμμένους, κουρασμένους και αγανακτισμένους πολίτες που προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη μαζί τους.

 

Μας πειράζει βέβαια που πέσαμε στην αγκάλη των ψηφιακών ουρών και τα «αναμείνατε στο ακουστικό σας». Ωστόσο είναι καλλίτερα από την ορθοστασία, τις μετακινήσεις και την αναποτελεσματικότητα.

 

Προκαλέσαμε και προκαλούμε τον εξαιρετικό υπουργό κ. Πιερρακάκη, τους άλλους συναρμόδιους υπουργούς και το επιτελείο του πρωθυπουργού να μας εξηγήσουν γιατί αρνούνται πεισματικά να εφοδιάσουν όλους τους δημοσίους υπάλληλους με δ/νση ηλ. ταχυδρομείου και να εφαρμόσουν τους εδώ και πολλά χρόνια υφισταμένους νόμους που απαιτούν την άμεση ανταπόκριση των υπάλληλων στα αιτήματα των πολιτών εντός 20 ημερών το αργότερο αν δε κάνουμε λάθος.

 

Θα είχαμε έτσι άμεσα στοιχεία της εύρυθμης ή όχι λειτουργίας της ΔΔ και της ανταπόκρισης των υπαλλήλων στα καθήκοντά τους.

 

Η πρότασή μας είναι παλιά, έχει σταλεί σε δεκάδες υπουργούς και 5 τουλάχιστον πρωθυπουργούς, αλλά όλοι σφυρίζουν αδιάφορα (βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2020/12/blog-post_16.html , https://simpleandclear.blogspot.com/2015/08/blog-post_31.html , https://simpleandclear.blogspot.com/2010/11/blog-post_8098.html κα.).

 

Θα κάνουμε μια ακόμα προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με τους αρμοδίους. Όλοι τους όμως περιφρονούν τους πολίτες, αν και μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες για επικοινωνία με τους πολίτες μέσω υπολογιστών (υπάρχει και στο θέμα αυτό σχετική ανάρτησή μας) πριν απαντήσουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι υποχρεωτικώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου