1 Μαρτίου 2023

Τραγωδία στα Τέμπη … και πάλι χωρίς υπευθύνους για δεκάδες χρόνια …

Έλληνες σπαταλούν άδικα τις ζωές αθώων γιατί τίποτε δε γίνεται σοβαρά στη περίφημη χώρα μας.
 ·       Ο σιδηρόδρομος Αθηνών Θεσσαλονίκης κατασκευάζεται για περισσότερα από 20 χρόνια. Οι κακοτεχνίες πολλές
·       Κάθε τόσο ζητώνται τεράστια συμπληρωματικά κονδύλια, μια για την ηλεκτροκίνηση, μια για ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, μια για βελτιώσεις και αντιπλημμυρικά
·       Η Ευρώπη τρέχει με 300 χιλιόμετρα την ώρα και εμείς μεγαλοφρονούμε για μέσες ταχύτητες 160 χιλιόμετρα
·       Η Ευρώπη έχει τελευταίας τεχνολογίας τρένα και εμείς ιταλικά σαράβαλα που αποσύρονται, αλλά ανακαινίζονται και έρχονται μετά φανών και λαμπάδων στην Ελλάδα
·       Το προσωπικό φαίνεται μονίμως να εκπαιδεύεται αλλά πότε να μην είναι επαρκώς εκπαιδευμένο
·       Οι απεργίες είναι το σήμα κατατεθέν των ελληνικών σιδηροδρόμων
·       Οι σταθμοί του σιδηροδρόμου είναι νεκροταφεία παλαιού πεταμένου και βανδαλισμένου εξοπλισμού που σαπίζει αλλά ποτέ δεν απομακρύνεται. Υπαίθρια μουσεία ελληνικού ωχαδερφισμού, διαπλοκής και εύκολου πλουτισμού 

Και πάλι θα διαταχθούν κατεπείγουσες ανακρίσεις, έρευνες, πάλι θα ακούσουμε μεγάλα λόγια παρηγοριάς από το πολίτικό σύστημα και άλλα παρόμοια, όπως υποδεικνύει το «βιβλίο διακυβέρνησης». Η Ελλάδα κάθε τόσο θα θρηνεί για άδικες αλλά προδιαγεγραμμένες απώλειες χωρίς απόδοση ευθυνών. ΠΟΤΕ.
 
Ο υπουργός Υποδομών κ. Κ. Καραμανλής πρέπει επί τέλους να βγει από το καβούκι του και να δώσει πλήρη στοιχεία για τα όσα συμβαίνουν και λαμβάνουν χώρα στο απαρχαιωμένο και επικίνδυνο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδος. Να βγουν στο φως  τα δισεκατομμύρια που σπαταλούνται για τις αναχρονιστικές τελικά εθνικές υποδομές.
 
Τα κόκαλα του Χαρίλαου Τρικούπη τα τρίζουν. Αλί σε αυτούς που έμειναν πίσω και έχασαν ξαφνικά και αναίτια προσφιλή πρόσωπα,  που φρόντιζαν και υποστήριζαν οικογένειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου