17 Μαρτίου 2023

Διαφορά σηράγγων σιδηρόδρομου και αυτοκινητόδρομων …

Το νέο αφήγημα στα ιδιωτικά κανάλια της τιβί είναι η άθλια κατάσταση στις σήραγγες του σιδηροδρόμου. 

Η διάφορα οφείλεται προφανώς στη διαφορά του αριθμού των οχημάτων που διέρχονται από τις δυο κατηγορίες σηράγγων αλλά και στο γεγονός ότι οι διελεύσεις των σιδηροδρόμων είναι σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές και άρα οι βάνδαλοι, οι εγκληματικές οργανώσεις και οι επίορκοι υπάλληλοι,  έχουν την ευχέρεια να προγραμματίζουν τις καταδρομικές επιθέσεις τους. 

Η διαφορά οφείλεται επίσης ότι στους αυτοκινητόδρομους τις σήραγγές διαχειρίζονται ιδιώτες, οι οποίοι υπόκεινται σε συνεχείς ελέγχους και αξιολογήσεις, κυρίως από τους πελάτες/χρήστες, ενώ στις σιδηροδρομικές σήραγγες οι διοικήσεις των φορέων έχουν τοποθετηθεί για κομματικούς λόγους και για να εισπράττουν παχουλούς μισθούς. Χωρίς έλεγχο και αξιολόγηση και μοναδικό σκοπό να περάσουν καλά, να γίνουν πλούσιοι και να γυρίσουν κάποια στιγμή στα παλιά καθήκοντα τους, όπου τους περιμένει συνήθως η στοργική και ασφαλής αγκαλιά του δημοσίου (η θλιβερή κατάσταση με τους κκ. καθηγητές πανεπιστημίου είναι μια εξωφρενική παθογένεια που όμως συνηθίσαμε). 

Φαίνεται ότι οι βανδαλισμοί είναι σύστημα και επιχείρηση πλουτισμού με επί κεφαλής την εκάστοτε κυβέρνηση, μια και καμιά από αυτές δεν κάνει τίποτε να αλλάξει τη μοίρα των νομοταγών πολιτών που πληρώνουν αδιαμαρτύρητα και συνεχώς. 

Τα λέει συχνώς ο εξαιρετικός κ. Στέφανος Μάνος, αλλά το πολίτικό σύστημα τον έχει αποβάλλει δια παντός, γιατί τους «χαλάει τη μανέστρα» όπως λέει και ο λαός. Τον επιτιμούν γιατί το «σύστημα του είναι αξιοκρατικό», ενώ των κυβερνήσεων κλεπτοκρατικό, όπως λέει και το ΚουΚουΕ.
 
 Λέτε να αλλάξει κάτι; Αποκλείεται. Μόνον αν έρθουν ξένοι και μάλιστα Κινέζοι διαχειριστές (μάνατζερς) μπορούμε να ελπίζουμε. Ως τότε «και αυτή την Άνοιξη ραγιάδες», στην «Ελληνική δικτατορία της Δημοκρατίας©».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου