2 Μαΐου 2024

Σημεία και τέρατα στη 16χρονη κατασκευή του Ε65 …

Έχει μείνει στην Ιστορία το Γεφύρι της Άρτας, αλλά πρέπει να μείνει και ο Ε65.

Και γιατί χρειάστηκαν 16 χρόνια για να κατασκευαστεί (και 2 -3 επί πλέον για το τελευταίο τμήμα του Καλαμπάκα- Γρεβενά) και 85 έως 100 εκτμ. επί πλέον χρηματοδότηση.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους εκλεκτούς, αλλά ανεύθυνους υπουργούς Υποδομών, αλλά και στις τελευταίες κυβερνήσεις του επιτελικού πρωθυπουργού μας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη. Επί των ημέρων τους και των ημερών του μοναδικού πολιτικού δυναστείας πολιτικών, κ. Κ. Καραμανλή διαπιστώθηκε η ανάγκη νέας χάραξης, που τελικά κόστισε 85 εκτμ. και βάλε…

Δεν τα λέμε εμείς. Διαβάστε το άρθρο «H E65 και η ακριβή “αστοχία”».

Μη ρωτάτε για υπευθύνους. Αυτοί είναι είτε στη κυβέρνηση είτε σπίτι τους και απολαμβάνουν τη ζωή. Ας πάει και το παλιάμπελο. Άχρηστο είναι έτσι και αλλιώς χωρίς εμάς στο τιμόνι του. Είναι πάντως στο απυρόβλητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου