30 Μαρτίου 2015

Θεσσαλονίκη: Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας …

Εμπορική αμαξοστοιχία που αναχώρησε το πρωί από τη Θεσσαλονίκη, με προορισμό την Ουγγαρία εκτροχιάστηκε στην περιοχή της κοινότητας Γέφυρας Θεσσαλονίκης.
Επενδύσεις γιοκ ...
Οι δύο μηχανοδηγοί τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Χαλάστρας για τις πρώτες βοήθειες. Δεκαπέντε από τα τριάντα βαγόνια της εκτροχιάστηκαν, κλείνοντας τη γραμμή Θεσσαλονίκης – Βελιγραδίου, στο ύψος της Γέφυρας. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015 19:21).

Πρόκειται για εξαιρετικά αρνητική είδηση για την Ελλάδα και όλους όσους πιστεύουν ότι η χώρα αυτή έχει μέλλον και προοπτικές.

Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι η πολυδιαφημισμένη σχέση COSCO Ελλάδας και η δυναμική ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά κρέμεται από μια κλωστή Λογικά λιμάνι χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο κατάλληλο, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, ασφαλές  και πολύ καλά διαχειριζόμενο δεν έχει έννοια, λογική και μέλλον.

Ασφαλώς και οι Κινέζοι αγωνίζονται να πείσουν τους άθλιους Έλληνες αρμόδιους να δουν την πραγματικότητα και να φερθούν ως επαγγελματίες.

Φευ. Ο ΟΣΕ, το ελληνικό γκουβέρνο και οι όλοι οι άνθρωποι που δημόσιου ή σχεδόν δημόσιου τομέα (βλέπε ΔΕΚΟ) βαριούνται που ζουν και ζουν μόνον για τις παχυλές αμοιβές, τα συνταξιοδοτικά, τα συνδικαλιστικά και τα προνόμιά τους. Τίποτε πέραν αυτών.

Ελπίζουμε να λήξει σύντομα η υπόθεση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όλων των παραφυάδων αυτού, να αναλάβουν ξένοι τη διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου και να αρχίσουν να αποδίδουν οι μέχρι σήμερα και οι μελλοντικές επενδύσεις.

Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί οι Έλληνες υπέρ σώφρονα λογισμού.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου