Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


30 Μαρτίου 2015

Θεσσαλονίκη: Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας …

Εμπορική αμαξοστοιχία που αναχώρησε το πρωί από τη Θεσσαλονίκη, με προορισμό την Ουγγαρία εκτροχιάστηκε στην περιοχή της κοινότητας Γέφυρας Θεσσαλονίκης.
Επενδύσεις γιοκ ...
Οι δύο μηχανοδηγοί τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Χαλάστρας για τις πρώτες βοήθειες. Δεκαπέντε από τα τριάντα βαγόνια της εκτροχιάστηκαν, κλείνοντας τη γραμμή Θεσσαλονίκης – Βελιγραδίου, στο ύψος της Γέφυρας. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015 19:21).

Πρόκειται για εξαιρετικά αρνητική είδηση για την Ελλάδα και όλους όσους πιστεύουν ότι η χώρα αυτή έχει μέλλον και προοπτικές.

Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι η πολυδιαφημισμένη σχέση COSCO Ελλάδας και η δυναμική ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά κρέμεται από μια κλωστή Λογικά λιμάνι χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο κατάλληλο, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, ασφαλές  και πολύ καλά διαχειριζόμενο δεν έχει έννοια, λογική και μέλλον.

Ασφαλώς και οι Κινέζοι αγωνίζονται να πείσουν τους άθλιους Έλληνες αρμόδιους να δουν την πραγματικότητα και να φερθούν ως επαγγελματίες.

Φευ. Ο ΟΣΕ, το ελληνικό γκουβέρνο και οι όλοι οι άνθρωποι που δημόσιου ή σχεδόν δημόσιου τομέα (βλέπε ΔΕΚΟ) βαριούνται που ζουν και ζουν μόνον για τις παχυλές αμοιβές, τα συνταξιοδοτικά, τα συνδικαλιστικά και τα προνόμιά τους. Τίποτε πέραν αυτών.

Ελπίζουμε να λήξει σύντομα η υπόθεση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όλων των παραφυάδων αυτού, να αναλάβουν ξένοι τη διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου και να αρχίσουν να αποδίδουν οι μέχρι σήμερα και οι μελλοντικές επενδύσεις.

Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί οι Έλληνες υπέρ σώφρονα λογισμού.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου