9 Ιανουαρίου 2021

Θα συνεχίσουμε να φωνάζουμε 1, 2021 …


Πριν χρόνια κάναμε ορισμένες σκέψεις σχετικά με τη τεράστια οικονομική αφαίμαξη που υφίσταται η χώρα εξαιτίας της αγοράς ιδιωτικών αυτοκινήτων. Αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται ελάχιστα, βρίσκονται σχεδόν ακινητοποιημένα στους στενούς και ακατάλληλους δρόμους των πόλεων και ρυπαίνουν όταν χρησιμοποιούνται σημαντικά λόγω και της προφανούς αργής αντικατάστασής τους με νεότερα σύγχρονης τεχνολογίας.

Διαβάστε την πρότασή μας και τη συμπληρωματικής της αργότερα:

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Μην αγοράζετε αυτοκίνητο, χρησιμοποιήστε ένα εταιρείας ενοικιάσεων …

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2018

Επεκτείνουμε την πρότασή μας …

Ελπίζουμε ότι τώρα η κυβέρνηση θα ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα και θα σταματήσει να διευκολύνει την αγορά αυτοκίνητων και μάλιστα προφέροντας κίνητρα αντικατάστασης.

Μια νέα πολιτική επί του θέματος της αυτοκίνησης θα τσούξει και τους παραδοσιακούς φίλους μας και ιδιαίτερα τους πολύ αγαπητούς μας και συνεχώς στο πλευρό της Ελλάδος Γερμανούς.

ΥΓ: Διαβάσαμε στο ένθετο Κ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 3ης Ιανουαρίου 2021, με τίτλο «Η χρονιά της μεγάλης ελπίδας» ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν το 2019 5.406.551 αυτοκίνητα (δαπάνη αγοράς μεταξύ 50 και 70 δισεκατομμυρίων €!), ενώ το 2001, 3.459.503. Δηλαδή εντός τελευταίων 20 ετών – το μεγαλύτερο μέρος των οποίων αντιστοιχεί στα έτη της οικονομικής κρίσεως - αγοράστηκαν 1.947.048 επί πλέον αυτοκίνητα, με αξία 20-30 δισεκατομμύρια €. Λεφτά πεταμένα στην κυριολεξία στο δρόμο. Τα ποσά αυτά δεν περιέχουν τον αριθμό και την αξία των αυτοκινήτων που αποσύρθηκαν και δεν κυκλοφορούν πλέον. Αυτές οι αντεθνικές και εγκληματικές πολιτικές πρέπει να σταματήσουν αμέσως. Όπως και η απαράδεκτη οικονομική αιμορραγία, με πολλές και τραγικές σε πολλές περιπτώσεις παρενέργειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου