Βλέπουμε και ξαναβλέπουμε στη τιβί τον πίνακα ελέγχου του θαυμάσιου χώρο ελέγχου της σιδηροδρομικής κινήσεως του σταθμού Λαρίσης. Εντυπωσιακό. Βλέπουμε δυο κεντρικές γραμμές και μια λοξή μικρή που μπορεί να στείλει ένα συρμό που κινείται σε μια γραμμή στην άλλη. Ποιο μακριά υπάρχουν και κάποιες άλλες, λογικά δευτερεύουσες.
Ακούμε και ξανακούμε επίσης για το τεράστιο φόρτο εργασίας του σταθμάρχη κάθε μέρα στη βάρδια του στο θάλαμο επιχειρήσεων. Περίεργα πράγματα.
Σε Λονδίνο, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ και αλλού θα τρέμουν μη τυχόν κληθούν σταθμάρχες να υπηρετήσουν έστω και για λίγο στη Λάρισα, για να συνδράμουν στην επίλυση των προβλημάτων του ΟΣΕ. Προηγήθηκε τηλεφώνημα του πρωθυπουργού Μητσοτάκη στην πρόεδρο της ΕΕ κας Ούρσουλα Γκέρτρουντ φον ντερ Λάιεν (γερμανικά: Ursula Gertrud von der Leyen) και τους πιάνει τεταρταίος πυρετός.
Πως θα βρίσκουν άκρη σε τέτοια πολυπλοκότητα, τον τεράστιο αριθμό συρμών που αφικνούνται και αναχωρούν σχεδόν ταυτόχρονα, ενώ χιλιάδες ανυπόμονοι πολίτες στοιβάζονται στις τεράστιες αποβάθρες του σταθμού; Ο μισθός σταθμάρχη των 3500 € μηνιαίως είναι προφανώς ένα τίποτε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου