Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

 Γνωρίζουν άραγε τι ποσά πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες …


Υπ. Ναυτιλίας: Στα 90 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι δαπάνες για τα μισθώματα, παραμένοντας σταθερές έναντι της περσινής περιόδου


Eurokinissi/ΜΠΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχώρησε και σε ορισμένες μικρές τροποποιήσεις για την καλύτερη κάλυψη κάποιων νησιών είτε επεκτείνοντας δρομολόγια είτε αυξάνοντας τον αριθμό τους.


Τα κονδύλια παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι, ενώ το υπουργείο προχώρησε και σε ορισμένες μικρές τροποποιήσεις για την καλύτερη κάλυψη κάποιων νησιών, είτε επεκτείνοντας δρομολόγια είτε αυξάνοντας τον αριθμό τους.

  Ο μοναδικός υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας. 

Ενδεικτικές προσφορές

Ρόδος-Κάρπαθος και επιστροφή με το «Blue Star 2» της Blue Star Ferries με 19.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.

Ρόδος-Καστελλόριζο και επιστροφή με το «Blue Star Paros» της Blue Star Ferries με 19.000 ανά δρομολόγιο.

Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι και επιστροφή με το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways (HSW) με 93.150 ευρώ ανά δρομολόγιο (πλοίο κατηγορίας 1)

Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου-Άγιος Κήρυκος με το «Νήσος Μύκονος» της HSW με 99.274,65 ευρώ ανά δρομολόγιο.

Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και επιστροφή με το «Νήσος Μύκονος» της HSW με 88.649,94 ευρώ ανά δρομολόγιο. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ , UPD:08:18, 21 Οκτωβρίου 2016).


Πριν κατακυρώσει το διαγωνισμό ο θαυμάσιος και αξιολάτρευτος υπουργός κ. Θοδωρής Δρίτσας, μπορεί να παρουσιάσει στου Έλληνες πολίτες που θα πληρώσουν τα σπασμένα, εναλλακτικές προτάσεις; Για παράδειγμα περιοδική μεταφορά προϊόντων, εξοπλισμών και προμηθειών με ειδικό σκάφος και μετακινήσεις των πολιτών με αεροπλάνα, ελικόπτερα και υδροπλάνα;

Με τα χρήματα για άσκοπες μετακινήσεις σκαφών χωρίς επιβάτες και ελάχιστα εμπορεύματα – αφήνοντας κατά μέρος τα ανεκτέλεστα δρομολόγια τους δύσκολους χειμερινούς μήνες – μήπως οι κάτοικοι των μικρών νησιών μπορούν να έχουν σταθερό και σίγουρο εισόδημα;

Αν παρόλα αυτά επιμένουν στις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, ας πουν σε όλους τους Έλληνες ότι μπορούν τα ταξιδεύουν χωρίς κόμιστρο όλο το χρόνο μια και τα έξοδα είναι όλα πληρωμένα. Έτσι μπορεί ίσως να κινηθεί κάποια μορφή εσωτερικού τουρισμού, προς όφελος όλων. Αν βέβαια και οι νησιώτες αποφασίσουν να μειώσουν αισθητά τις τιμές.

Αναμένουμε απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου