| Intime |
Ο δήμαρχος επισκέφθηκε το εργοτάξιο των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη, το οποίο βρίσκεται δίπλα στο νέο γήπεδο του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού, ενώ τόνισε πως έχουν ήδη ξεκινήσει τα πρώτα έργα θεμελίωσης.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, η διαδικασία της πασσαλοποίησης έχει ολοκληρωθεί και παράλληλα προχωρούν εξειδικευμένες γεωδαιτικές εργασίες, απαραίτητες για την ομαλή συνέχιση της θεμελίωσης.
Δείτε το βίντεο https://www.facebook.com/reel/995290536622357/?t=7
Η πιο σημαντική εξέλιξη, όπως υπογράμμισε ο Χάρης Δούκας, είναι η έκδοση της οικοδομικής άδειας για τις εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού.
«Το θετικό νέο είναι πως χθες εκδόθηκε και η οικοδομική άδεια, κάτι που σημαίνει ότι σύντομα και το εργοτάξιο του Ερασιτέχνη θα έχει αντίστοιχη εικόνα με εκείνο του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού. Συνεχίζουμε δυναμικά», ανέφερε χαρακτηριστικά. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Newsroom 19.06.2026 • 21:20).
Και ο κ. δήμαρχός μας διαπλεκόμενος, παρά τα όσα έλεγε ... Έχουμε ακόμα να δούμε πολλά ...
Μας προξενεί το ενδιαφέρον, η ζέση με την οποία ο κ. δήμαρχος υπερασπίζεται το νέο γήπεδο του «Παναθηναϊκού» με αντάλλαγμα νέες εγκαταστάσεις του πάλαι ποτέ αθλητικού σωματείου «Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός». Παραβλέπει βέβαια το σκάνδαλο, δώρο σε επιχειρηματία ανώνυμης ποδοσφαιρικής κερδοσκοπικής εταιρείας. Ο υπέρμαχος αυτός της Δημοκρατίας, των δικαιωμάτων των μη προνομιούχων, του λαού των Αθηνών όπως έλεγε.
Αλλά θα μου πείτε, το ίδιο σχεδόν σενάριο εκτυλίχτηκε και με τις επιχειρήσεις Ολυμπιακός και ΑΕΚ και ετοιμάζεται και το νέο με αυτήν του ΠΑΟΚ. Υπάρχουν πολλές σχετικές αναρτήσεις στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά, επί του θέματος.
Real estate,
ξενοδοχεία, γήπεδα, δρόμοι, νοσοκομεία, ο καταλύτης της τεράστιας ανάπτυξης που
περίπου 2% που βιώνει η σύγχρονη Ελλάδα …

