«… Επενδύσεις: Στα ναυπηγεία τρεις μεγάλοι «παίκτες». Αυξημένη
κινητικότητα στις παραγγελίες νεότευκτων πλοίων από Ελληνες εφοπλιστές
παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες, καθώς τρεις από τους μεγαλύτερους ελληνικών
συμφερόντων ναυτιλιακούς ομίλους, ο όμιλος Αγγελικούση, ο όμιλος Βαφειά και ο
Ομιλος Λογοθέτη, πέρασαν και πάλι τις πύλες των ναυπηγείων, συμφωνώντας νέες
παραγγελίες πλοίων, καθώς οι τιμές φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ελκυστικές…» (Η
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012).
Αναρωτιόμαστε γιατί μοιάζει αδύνατον να γίνουν διαπραγματεύσεις
μεταξύ των ελλήνων εφοπλιστών και των Κορεατικών, Κινεζικών και Ιαπωνικών ναυπηγείων,
ώστε ένα μέρος της ναυπήγησης των νέων πλοίων να γίνεται στην Ελλάδα.
Προφανώς θα πρέπει να αλλάξουν νοοτροπίες και συμπεριφορές διαχειριστών,
πολιτικών και εργαζομένων ώστε να προκύψει το θετικό αποτέλεσμα.
Ίσως να αντλήσουν και ιδέες οι Έλληνες από τους Τούρκους!
Αναμένουμε σχολιασμό της προτάσεώς μας, ιδιαίτερα από τους πολιτικούς
που μέχρι τώρα δεν φαίνεται να έχουν ούτε ιδέες ούτε και ενέργεια (για να το θέσουμε
ευγενικά).